להזמנה מיידית

הדברת פשפשים במכבים רעות

צרו איתנו קשר

הדברת פשפשים במכבים רעות – להיפטר לתמיד מהמטרד!

פשפשי מיטה ניזונים מדם של בני אדם, ובניגוד לשמם הם עלולים להתחבא במגוון רחב של מקומות. אם גם אתם התעוררתם בבוקר עקוצים, כדאי מאוד לפעול באופן מידי ונחוש – משום שהפשפשים נוטים להתרבות בקצב מהיר, לעקוץ עוד ועוד, וכך לפגום באיכות החיים הגבוהה שמאפיינת את מכבים רעות. חברת סטופ פשפש מחסלת את המפגע הלא נעים כבר יותר מ-15 שנים. הצוות המיומן שלנו יגיע אליכם תוך זמן קצר, ינטר את השטח ויזהה את כל המקומות הנגועים, ולאחר מכן יבצע הדברה מקצועית בכל מקום שיש בכך צורך. אנחנו מעניקים אחריות מלאה לשנתיים על כל הדברת פשפשים במכבים רעות – כך שמובטח לכם ראש שקט לטווח ארוך.

 

הדברת פשפשים במכבים רעות עם שנתיים אחריות!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית – ללא התחייבות!
ריסוס פשפשים במכבים רעות עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-970-3834

הדברת פשפשים במכבים רעות

איך מתבצעת הדברת פשפשים במכבים רעות?

הדברת פשפשי מיטה משלבת 3 פעולות עיקריות:

1. שאיבה – שאיבה מקיפה בכל החללים שבהם עלולים להסתתר פשפשים, כולל שקעים חשמליים, מתחת למזרון, במגירות, בחריצים בקירות ועוד. השאיבה היא בעוצמה גבוהה כדי לחסל בדרך זו כמה שיותר פשפשים.

2. קיטור חם – בבית נגוע בפשפשי מיטה עלולים להיות גם ביצים של החרק הזה. בהקשר זה כדאי לדעת שנקבת הפשפש יכולה להטיל עד 300 ביצים במהלך החיים שלה! הקיטור מחסל גם את הפשפשים הבוגרים, גם את הנימפות (הפשפשים הצעירים) וגם את הביצים.

3. ריסוס – על מנת לוודא שאף פשפש המיטה לא שורד את ההדברה, היא כוללת גם ריסוס. החומרים המרוססים כוללים גם מעכבי גדילה כדי למנוע מביצים שהקיטור לא פגע בהם להתפתח לנימפות ופשפשים בוגרים.

בחלק מהמקרים נחזור כעבור כשבועיים לוודא שהשטח נקי. במידת הצורך נחזור על הריסוס פעם נוספת.

 

דגשים חשובים על הדברת פשפש המיטה במכבים רעות

פשפשי מיטה הם חרקים עמידים מאוד. הם חיים לצד בני האדם וניזונים מהדם שלהם עוד מהימים שבהם המין האנושי חי במערות, ומאז שנאסר השימוש בחומרי ההדברה על בסיס זרחן אורגני הם מתרבים מאוד. גם הגלובליזציה מאיצה את ההתפשטות של החרק המציק בכל העולם.

בהתאם אין ברירה אלא להשתמש גם בשאיבה, גם בקיטור וגם בריסוס. בחלק מהמקרים גם תתבקשו לכבס בטמפרטורה גבוהה בגדים ומצעים שחשודים כנגועים. מדבירים מקצועיים ומנוסים יצליחו להשתמש בכמויות נמוכות יחסית של חומר הדברה, וזאת מבלי לפגוע באפקטיביות של הפעולה. בדרך זו ניתן לקצר את השהות מחוץ לבית אחרי הדברת פשפש המיטה במכבים רעות, ובפרט של אוכלוסיות רגישות כמו נשים בהריון, תינוקות, פעוטות וחיות מחמד.

 

מקרים שבהם טיפלנו בהצלחה בפשפשי מיטה – דוגמאות נבחרות

לאורך השנים הרבות שאנחנו מבצעים הדברות פשפשי מיטה, הוזמנו לא מעט פעמים למכבים רעות. לפניכם כמה דוגמאות להצלחות של הטיפול המקצועי שלנו:

הלקוח ההדברה המחיר
משפחה בבית פרטי במכבים רעות אחרי ניטור מקיף זיהינו נגיעות של פשפשים גם בחדר השינה של ההורים וגם בחדר של הילדה. השתמשנו בשני החדרים בקיטור חם ובחדר ההורים גם ריססנו עם חומרים מעכבי גדילה 1,000 ש"ח
צימר ליד מכבים רעות הגענו בעקבות תלונה של זוג שהתארח במקום והועבר לחדר אחר. גילינו פשפשים בחדר שבו הם שהו בהתחלה וביצי פשפשים במזוודה שלהם. טיפלנו בשני החדרים והמלצנו לזוג לבצע הדברה גם אצלם בבית 1,000 ש"ח
זוג צעיר במכבים הפשפשים הסתתרו בשקע חשמל בחדר השינה. ההדברה כללה שאיבה וקיטור 500 ש"ח
משפחה ברעות כל בני הבית סבלו מעקיצות פשפשים. לאחר סריקה יסודית גילינו פשפשים רבים בספה בסלון וגם בשולחן האוכל. השתמשנו בקיטור כדי לחסל את הפשפשים ולאחר מכן ביצענו ריסוס 800 ש"ח

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים