להזמנה מיידית

הדברת פשפשים בפתח תקווה

צרו איתנו קשר

הדברת פשפשים בפתח תקווה – נפטרים מהפשפשים אחת ולתמיד!

ישנם כ-50,000 סוגי פשפשים, ומתוכם אחד מזיק ומציק במיוחד – פשפש המיטה (או בשמו המדעי Cimex Lectularius). אמנם החרק הזה לא מעביר מחלות ולא מסכן את בני האדם, אבל העקיצות המרובות שלו גורמות לגירודים קשים ולאי נוחות של ממש. פשפש מיטה שעולה על בן אדם יכול לעקוץ אותו במשך רבע שעה ואפילו 20 דקות, גם בגפיים, גם בגב וגם בפנים, ובנוסף הוא מתרבה בקצב מהיר – ולכן חשוב להזמין אנשי מקצוע עם ניסיון בביצוע הדברת פשפש המיטה בפתח תקווה בלי עיכובים מיותרים.

 

הדברת פשפשים בפתח תקווה עם שנתיים אחריות!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית – ללא התחייבות!
ריסוס פשפשים בפתח תקווה עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-970-3834

הדברת פשפשים בפתח תקווה

מה כוללת הדברת פשפשים בפתח תקווה?

לפשפשי המיטה 3 גלגולי חיים: ביצים, נימפות (פשפשים צעירים) ובוגרים. על מנת לחסל באופן מוחלט את המפגע ולאפשר לכם לישון בשקט, הדברה נגד פשפשים כוללת מענה אפקטיבי לשלושתם.

1. השלב הראשון הוא איתור כל המקומות שבהם מתחבאים הפשפשים – דוגמאות למקומות מסתור תוכלו למצוא בהמשך העמוד בדוגמאות להדברות המוצלחות שביצענו.

2. השלב השני הוא שאיבה בכל החללים הנגועים (באמצעות שואב עוצמתי ולא מכשיר ביתי מוגבל).

3. עוד מרכיב הכרחי בפעולה הוא קיטור בטמפרטורה של 60 מעלות או יותר.

4. השלב האחרון הוא ריסוס. למעשה זהו ריסוס עם שני חומרים שונים – אחד שקוטל פשפשי מיטה בוגרים ואחד שמעכב גדילה של ביצים ונימפות. התוצאה: אפס פשפשים ואפס עקיצות.

 

סרטון הדברת פשפש המיטה בבסיס של המיטה בפתח תקווה

 

מה חשוב לעשות לקראת הדברת פשפש המיטה בפתח תקווה?

עוד לפני שהצוות המנוסה של סטופ פשפש מגיע אליכם, יש כמה פעולות שחשוב שתבצעו:

√ כביסה – פשפשי המיטה עלולים להסתתר גם בתוך בגדים ומצעים. כביסה בטמפרטורה של לפחות 60 מעלות תקטול אותם. אופציה נוספת היא כביסה בטמפרטורה של 40 מעלות (אם מדובר בפריטים עדינים שעלולים להיהרס בטמפרטורה גבוהה יותר), אבל במצב כזה חובה לשים את הכביסה בשקית אטומה.

√ שטיפת רצפות – גם כן יסודית ובכל הבית, לאחר שהזזתם את כל הרהיטים.

√ השארת המזרונים חשופים וריקון ארגזי מצעים.

√ ניקוי עם מים חמים וסבון של צעצועים מפלסטיק.

שילוב הפעולות האלו עם ההדברה המקצועית שלנו מבטיח סילוק מוחלט של המפגע.

 

תמונה של פשפש המיטה בדירה בפתח תקווה

פשפש המיטה בדירה בפתח תקווה

 

דוגמאות להדברות שכבר ביצענו בהצלחה בפתח תקווה

לאורך יותר מעשור של פעילות בתחום, לקוחות רבים שהזמינו שירות הדברת פשפשים בפתח תקווה וחיסול אינספור פשפשי מיטה, הצטברו אצלנו סיפורי הצלחה רבים. הנה כמה מהם, ובאמצעותם תוכלו לקבל גם מושג לגבי טווח המחירים של השירות הכאמור מורכב מאוד:

איפה התחבאו הפשפשים? איך פתרנו את הבעיה? עלות
חדר שינה בדירת 4 חדרים בפתח תקווה דירה חדשה שמעט לאחר הכניסה אליה התגלו בחדר השינה פשפשים. איתרנו נוכחות שלהם מתחת למזרון, בארגז המצעים ובארון הקיר. כמו כן זיהינו מקבצי ביצים. ביצענו הדברה כוללת עם שאיבה, קיטור וריסוס 1,000 ש"ח
שקעים חשמליים במשרד בפתח תקווה למרות השם פשפש המיטה החרק מתחבא גם במקומות אחרים – למשל שקעי חשמל. במקרה זה נדרשה הדברה ממוקדת משום שלא נוטרו מקומות נגועים נוספים. בכל מקרה לאחר ההדברה בקיטור ביצענו ריסוס בכל חדרי המשרד ליתר ביטחון 500 ש"ח
מיטת תינוק בבית פרטי בתוך המסגרת של המיטה וגם מתחת למזרון היו פשפשים. השמדנו אותם בעזרת קיטור חם, וכדי לא לחשוף את התינוק לחומרים שעלולים להזיק לו לא ביצענו ריסוס 550 ש"ח
ספה בסלון בדירה בפ"ת בעלי הבית שקלו לזרוק את הספה בגלל הפשפשים שהתחבאו בה, אבל בעצת חברים שלהם שנעזרו בנו בעבר הזמינו שירות הדברת פשפשים – ופתרו את הבעיה (שכללה נוכחות של פשפשים גם בשולחן פינת האוכל) 850 ש"ח

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים