להזמנה מיידית

הדברת פשפשים בבת ים

צרו איתנו קשר

הדברת פשפשים בבת ים בשיא המקצועיות ובאחריות מלאה

פשפש המיטה הפך בשנים האחרונות לחרק נפוץ למדי, וגם מציק במיוחד. בזכות הגלובליזציה והתיירות הפשפשים עוברים ממקום למקום וגם בבת ים אפשר למצוא אותם. מאחר שהמזון של פשפש המיטה הוא הדם של בני אדם, נוכחות שלהם בחדר השינה או בכל מקום אחר בבית עלולה להיגמר בעקיצות רבות מאוד – בפנים, בגב, בידיים ובאזורים אחרים בגוף.

בנוסף יש לחרק זה קצב ריבוי מהיר, ולכן חשוב להזמין שירות הדברת פשפשים בבת ים באופן מידי. חברת סטופ פשפש מתנהלת בזמינות גבוהה מאוד ומבצעת את ההדברה על בסיס ניסיון של יותר מ-15 שנים – והתוצאות בהתאם.

 

הדברת פשפשים בבת ים עם שנתיים אחריות!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית – ללא התחייבות!
ריסוס פשפשים בבת ים עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-970-3834

הדברת פשפשים בבת ים

שלב ראשון של הדברת פשפשי המיטה בבת ים – סריקה יסודית של השטח

השלב הראשון של פעולת ההדברה חייב להיות סריקה יסודית במיוחד של כל השטח. אמנם השם פשפש המיטה מרמז כאילו הפשפש נמצא באזורי המיטות בלבד, כדי שיהיה לו נוח להגיע אל בני האדם כשהם ישנים ולמצוץ להם את הדם, אבל בפועל מבנה הגוף של החרק הזה מאפשר לו להסתתר בהמון מקומות.

כך למשל כבר מצאנו פשפשי מיטה מסתתרים בתוך שקעים חשמליים, חריצים זעירים בקירות, ארונות בגדים, ריפודים, וילונות ועוד. הניסיון הרב שלנו מבטיח זיהוי מלא של כל המקומות שבהם חובה לטפל.

 

הדברת פשפשי המיטה בבת ים בשכונת בית וגן

 

שלב שני – קיטור בטמפרטורה גבוהה במיוחד

פשפש המיטה הוא יצור עם יכולות הישרדותיות גבוהות. כשהוא מרגיש סכנה, הוא מפריש פרומון מיוחד שמזהיר את שאר הפשפשים על-מנת שיברחו. בהתאם אם הדברת פשפש המיטה בבת ים תתחיל בריסוס, הפשפשים עלולים פשוט לברוח למקום אחר בבית ולהתחבא בו.

מדבירים מנוסים מתחילים קודם כל עם קיטור בטמפרטורה גבוהה במיוחד של עד 200 מעלות. הקיטור מגיע לכל מקום שבו יש פשפשים והטמפרטורה הגבוהה משמידה אותם.

 

הדברה נגד פשפשים בדירה בבת ים בשכונת פארק הים

הדברת פשפשי מיטה בבת ים

 

שלב שלישי – שאיבה (מקצועית ולא עם שואב ביתי!)

השלב הבא של הטיפול הוא שאיבה בעוצמה גבוהה. פעולה זו מאפשרת להעלים מהבית שלכם את גופות הפשפשים, את הביצים, את מעט הפשפשים החיים שהצליחו להתחמק מהקיטור ואת הנשלים. חשוב לבצע את השאיבה בעזרת ציוד מקצועי ולא שואב ביתי – גם בגלל העוצמה הנדרשת וגם כדי שלא יהיו פשפשים או ביצי פשפשי מיטה בתוך המיכל של השואב שלכם.

 

שלב רביעי – ריסוס בעצימות מינימלית

במידת הצורך, נבצע גם ריסוס. חשוב להדגיש שחל איסור חמור לרסס רהיטים נגועים ובוודאי שלא את המיטה שבה אתם ישנים – ולכן את חומר ההדברה שנועד לקטול סוגים שונים של פשפשים שבכל זאת שרדו את הקיטור ואת השאיבה נכוון אל הרצפה, הקירות והחריצים. כמו כן נעשה שימוש בחומר מעכב גדילה שימנע מהביצים ששרדו להפוך לפשפשי מיטה בוגרים.

 

דוגמאות לעבודות הדברת פשפש המיטה בבת ים בשנים

למה קראו לנו? העבודה שביצענו? מחיר
פשפש מיטה בחדר ילדים בבית פרטי בבת ים איתרנו פשפשים מתחת למזרן, בחור בקיר ובתוך ארגז צעצועים. סרקנו את החדרים הסמוכים כדי לוודא שאין בהם פשפשים ובחדר הילדים השתמשנו בקיטור ובשואב 600 ש"ח
פשפשים בסלון דירת 3 חדרים במרכז בת ים פשפשים שהתגלו בספה יד 2 שרכשו הדיירים. בנוסף מצאנו ביצים בין המושבים בספה אחרת. ביצענו הדברה מקיפה כולל ריסוס עם 2 סוגי חומרים 550 ש"ח
פשפשים במלון בבת ים איתרנו פשפשי מיטה בחדר אחד ובדקנו גם את החדרים האחרים בקומה. ההדברה בוצעה באמצעות קיטור בטמפרטורה גבוהה במיוחד וריסוס 1,000 ש"ח
פשפש מיטה בשקעים חשמליים שאיבה וקיטור חם השמידו את פשפשי המיטה בחדר. חזרנו ליתר ביטחון כעבור שבועיים אבל הבית היה נקי 500 ש"ח

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים