להזמנה מיידית

הדברת פשפשים בראשון לציון

צרו איתנו קשר

הדברת פשפשים בראשון לציון עם מדבירים מנוסים ומומלצים

פשפשים חיים לצידנו כבר מאז ימי האדם הקדמון. מתוך כ-50,000 סוגים שונים של פשפשים, רובם הגדול צמחונים – אבל ה-Cimex lectularius שמוכר בעיקר בשם פשפש המיטה דווקא אוהב את הדם שלנו. במאה ה-20 היה נדמה שהמין האנושי הצליח להכחיד את פשפשי המיטה, אבל בשנים האחרונות הם הופכים לנפוצים יותר ויותר, בין השאר בגלל שטיולים ברחבי העולם מעודדים את הפצת החרק המציק. בכל מקרה שבו נדרשת הדברת פשפשים בראשון לציון חשוב מאוד לפנות אך ורק למומחים מנוסים, וזאת משום שמדובר בחרק ערמומי ובפעולה מורכבת.

 

הדברת פשפשים בראשון לציון עם אחריות לשנתיים!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית – ללא התחייבות!
ריסוס פשפשים בראשון לציון עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-970-3834

הדברת פשפשים בראשון לציון

איפה מתחבאים פשפשי המיטה?

למרות השם, פשפש המיטה נמצא לא רק במיטות שלנו. הממדים הזעירים שלו – האורך שלו הוא בסך הכל עד 5-6 מ"מ – והצורה הפחוסה שלהם מאפשרת להם להיכנס לחריצים זעירים במסגרת המיטה, להתחבא בתוך קפלים במזרון, למצוא סדקים בקירות ואפילו בשקעי חשמל כבר מצאנו פשפשי מיטה (דוגמאות לשירותים שסיפקנו תוכלו למצוא בהמשך העמוד).

בהתאם הדברת פשפש המיטה בראשון לציון היא עסק למקצוענים מנוסים בלבד – המומחים של סטופ פשפש שנלחמים ב-Cimex lectularius כבר יותר מ-12 שנים ומכירים את כל שיטות הפעולה וחומרי ההדברה המתקדמים ביותר.

 

סרטון הדברת פשפש המיטה במטבח בראשון לציון

 

מה כוללת הדברת פשפש המיטה בראשון לציון?

פשפשי מיטה יודעים לזהות את המטרה שלהם, כלומר האדם שישן בנחת, גם ממרחק גדול יחסית – בזכות מחושים רגישים שקולטים גם טמפרטורת גוף וגם פליטות פחמן דו חמצני. הארוחה של הפשפש עלולה להימשך גם 10-15 דקות, כשרוב העקיצות הן באזורי הפנים, הגב והגפיים.

על מנת לישון בשקט באמת ולא להתעורר עם צורך עד לגרד בכל המקומות הללו, חשוב להזמין מדבירים מומחים בתחום:

√ הפעולה הראשונה במסגרת הדברת פשפשי המיטה בראשון לציון היא ניטור יסודי – איתור כל המקומות שבהם מסתתרים פשפשים וגם מקומות שבהם יש ביצים של חרק זה (הנקבה מטילה לאורך חייה כ-300 ביצים אשר מתכסות בחומר דביק וכך נצמדות לקיר, לרצפה, למזרון וכו').

√ השלב הבא הוא פגיעה בכל גלגולי החיים של הפשפשים שהתנחלו אצלכם: ביצים, נימפות ובוגרים. תחילה תתבצע שאיבה עוצמתית באמצעות מכשיר ייעודי.

√ לאחר מכן ייעשה שימוש בקיטור חם.

√ והשלב האחרון הוא ריסוס עם חומר אחד שקוטל פשפשים בוגרים וחומר שני שמעכב גדילה כך שגם אם נשארו שאריות ביצים או נימפות לא יתפתחו אצלכם עוד פשפשי מיטה.

 

ככה נראה פשפש המיטה בבית בראשון לציון

פשפש המיטה בדירה בראשון לציון

 

חשוב מאוד: כביסה בטמפרטורה גבוהה

עוד לפני הגעת המדבירים, החלק שלכם הוא לכבס בטמפרטורה גבוהה – לפחות 60 מעלות – בגדים ומצעים שנגועים בפשפשים. פעולה זו מונעת הסתתרות של פשפשי מיטה על הבגדים או המצעים עצמם ומשלימה הדברת פשפש המיטה מקצועית ויסודית.

 

דוגמאות למקרים שבהם ביצענו הדברת פשפשים בראשון לציון

למה קראו לנו? מה כלל השירות? מחיר
תינוק עם סימני עקיצות בכל הגוף תחילה ההורים סברו שמדובר ביתושים, אבל כשגם אחרי התקנת רשת לחלון וכילה סביב המיטה המשיכו העקיצות הם פנו אלינו. זיהינו נוכחות של פשפשי מיטה בתוך המיטה עצמה וביצענו הדברה יסודית בחדר כולו 850 ש"ח
מכת פשפשים במשרד בראשל"צ הצוות של סטופ פשפש הגיע כבר באותו היום, ביצע ניטור מקיף – וגילה פשפשים שהתחבאו בשקעים חשמליים. בשטיחים מקיר לקיר התגלו ביצים. שאיבה + קיטור + ריסוס פתרו את הבעיה. בנוסף הנחינו את כל העובדים לכבס בטמפרטורה גבוהה את הבגדים שאיתם באו למשרד 1,100 ש"ח
פשפשים בספה בסלון בדירת גג בראשון לציון לאחר שבן משפחה שישן על הספה קם עם סימני עקיצות פשפשים, הוזמנו לבדוק את המצב. איתרנו פשפשים בתוך הריפוד וגם בחריצים ברגלי השולחן הסמוך. למרבה המזל של בני הבית הפשפשים לא הספיקו להתרבות ולהתפשט בכל הדירה 600 ש"ח
פשפשי מיטה בחדר השינה הפשפשים היו כמעט בכל מקום: במסגרת המיטה, מתחת למזרון, בחדר הארונות הסמוך. פעולה מקיפה עם שאיבה עוצמתית, קיטור חם, ריסוס יסודי ושליחת הבגדים למכבסה פתרה את הבעיה 1,200 ש"ח

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים