להזמנה מיידית

הדברת פשפשים ברמת גן

צרו איתנו קשר

הדברת פשפשים ברמת גן – פתרון לעקיצות

עקיצות של פשפשים הן אחת הבעיות המטרידות ביותר. פשפשים אמנם לא מסכנים חיים ולא יכולים לגרום לנזק ברכוש. אבל מצד שני, הם שעוקצים בלילה, מפריעים לשינה ופוגעים בצורה משמעותית באיכות החיים בבית. הדברת פשפשים ברמת גן ובכל מקום שיש בו פשפשים מטרידים היא, לפיכך, צורך שאין לדחות אותו. המדבירים של סטופ פשפש הם אנשי מקצוע מיומנים המתמחים בביצוע הדברת פשפשים מקצועית. מהם הפשפשים ואיפה אפשר למצוא אותם? איך אפשר לבצע הדברת פשפשים מקצועית? אילו סוגים של פשפשים קיימים ואיך מדבירים אותם? איזה בעל מקצוע יכול לבצע עבודת הדברה מקצועית ואיכותית?

 

הדברת פשפשים ברמת גן עם שנתיים אחריות!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית – ללא התחייבות!
ריסוס פשפשים ברמת גן עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו: 055-970-3834

הדברת פשפשים ברמת גן

מה זה פשפש ואיפה אפשר למצוא אותו?

פשפש הוא חרק קטן ממשפחת הפשפשאים. מדובר ביצור בעל יכולת הישרדות יוצאת דופן בתנאי מזג אוויר משתנים וכמעט בכל מקום שבו הוא נמצא. הפשפש ניזון מהדם של יצורים חיים. עם זאת, הוא איננו נשאר על הגוף שממנו הוא מוצץ דם אלא חוזר למקום המחבוא שלו בתום הארוחה. פשפשים יכולים להסתתר במקומות קטנים, בתוך סדקים בקירות ואפילו בתוך שקעי חשמל. למעשה, אפשר לומר שהפשפשים חיים בכל מקום שממנו הם יכולים לצאת לחפש מזון, שזה בעצם דם של בעל חיים או בני אדם.

 

טיפול בפשפשים ברמת גן בשכונת הראשונים בבסיס מיטה מעץ

הדברת פשפש המיטה ברמת גן

 

הדברת פשפשים ברמת גן וטיפול יסודי בבעיה

פשפשים הם בעלי יכולת מצוינת להסתתר ולהסוות את עצמם. רק בעלי מקצוע אמיתיים יכולים  לגלות את מקומות המסתור של הפשפשים, שהם מגוונים ולפעמים גם בלתי צפויים. הדברת פשפשים מחייבת את המדביר להכיר היטב את היצורים שאיתם הוא מתמודד. הדברה של פשפשים במיטה ובכלל היא עניין מורכב וכולל מספר שלבים: זיהוי מקומות המסתור של הפשפשים, שאיבה חזקה וביצוע הדברה שתחסל באופן סופי את המפשפשים.

 

סרטון הדברת פשפש המיטה בבסיס של מיטה ובמזרון ברמת גן

 

הדברת פשפש המיטה ברמת גן וחזרה לחיי שגרה

אחד הפשפשים שהנוכחות שלהם בבית היא פחות נעימה הוא המזיק שנקרא פשפש מיטה. הסוג הזה של פשפש מטריד במיוחד ופוגע בצורה משמעותית באיכות השינה. הדברת פשפש המיטה שמתבצעת בצורה נכונה עשויה, לפיכך, לשחרר את כל הדיירים בבית מבעיה לא פשוטה. בדרך כלל, אם פשפש המיטה נמצא בחדר אחד, כדאי לבצע הדברה גם בחדרים האחרים שתמנע התרבות מחודשת שלו.

 

הדברת פשפשים וחזרה לשגרת החיים

פשפשים עלולים להופיע במקומות שונים. בטבלה שלפניכם ריכזנו מספר מקרים בולטים שטופלו על ידי מדביר מקצועי שלנו:

סוג הפשפש איפה מה עשינו מחיר
פשפש במיטת תינוק בתוך המזרונים והכיסויים של מיטת התינוק הגברת פשפש בוצעה ביחד עם הדברת פשפשים בחדר הילדים. ביצענו שאיבה חזקה, ואחריה הדברה של כל החלקים במיטת התינוק.  

450 ₪ לפני מע"מ. למעשה, בוצעה הדברה בכל הבית.

פשפש בספה בסלון פשפש בתוך הכריות והמזרן של הספה בסלון פשפשים הגיעו שם הספה החדשה. בוצעה שאיבה חזקי ולאחר מכן הדברת הפשפשים 200 ₪ לפני מע"מ
פשפש במזרן בחדר השינה הדברת פשפש בזרן בחדר השינה שאיבה חזקה, ניקוי המזרן וביצוע הדברה כחלק מהדברת פשפשים בכל החדר 300 ₪ + מע"מ

 

פשפשים בשקעים פירוק שקעים בכל הבית נמצאו פשפשים בתוך השקעים החשמליים ובמקומות נוספים בבית. בוצעה הדברה כוללת 650 ₪ + מע"מ

 

איך מדבירים פשפשים?

מי שאיננו מכיר את הנושא לא תמיד מבין כי הדברת פשפשים דורשת מידה רבה של מקצוענות. לפעמים, אפשר למצוא פשפשים במקומות הכי לא צפויים. מדביר שיודע לחפש, יכול למצוא את מקור הבעיה ולטפל בה. המדבירים של סטופ פשפש מכירים את הנושא ואמונים על ביצוע הדברה יסודית. צרו קשר כעת ותוכלו גם אתם להנות מלילות של שינה רגועה ללא עקיצות מעצבנות של פשפשים.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים