להזמנה מיידית

הדברת פשפשים במודיעין

צרו איתנו קשר

הדברת פשפשים במודיעין – 100% הצלחה!

הדברת פשפשים במודיעין היא אתגר מקצועי מורכב. רק מדבירים עם ניסיון רלוונטי נרחב והיכרות מעמיקה עם החרק הקטן אבל הזללן יכולים להבטיח 100% הצלחה – וגם לקיים את ההבטחה. עם סטופ פשפש אתם בידיים טובות ומקצועיות, ולכן תוך זמן קצר תוכלו לחזור לישון בנחת בלי להתעורר בבוקר עם סימני עקיצות חדשים בפנים, בידיים, בגב ובאזורים נוספים בגוף.

 

הדברת פשפשים במודיעין עם שנתיים אחריות!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית – ללא התחייבות!
ריסוס פשפשים במודיעין עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-970-3834

הדברת פשפשים במודיעין

השלב הראשון של הדברת פשפש המיטה במודיעין – ניטור יסודי

אחת הסיבות העיקריות לקושי לחסל את מכת הפשפשים היא היכולת שלהם להסתתר כמעט בכל מקום. השם פשפש המיטה מרמז על כך שהם אוהבים את האזורים האלה בבתים שלנו, כדי שיוכלו לצאת בלילה מהמחבוא ולשתות דם – אבל הפשפשים עלולים להימצא גם בקפלי וילונות, ארונות, שקעים חשמליים, חריצים ברגליים של שולחן או בקיר, ועוד ועוד מקומות.

בהתאם השלב הראשון בטיפול מקצועי באמת הוא סריקה יסודית של כל שטח הבית, כדי לאתר את כל נקודות המסתור וגם את המקומות שבהם יש ביצי פשפשים.

 

נגיעות גבוהה של פשפשי מיטה בדירה ישנה במודיעין בשכונת הפרחים

הדברת פשפש המיטה במודיעין בדירה ישנה

 

הפעולה המשולבת נגד הפשפשים במודיעין

הדברת פשפש המיטה במודיעין מחייבת תשומת לב גם לבוגרים וגם לביצים. כדי לחסל את כולם נבצע קודם כל שאיבה בעוצמה גבוהה בכל המקומות הנגועים. לאחר מכן נשתמש בקיטור חם. הקיטור מצליח להגיע גם למקומות שהשואב לא יכול, ובנוסף הטמפרטורה הגבוהה ממיסה את הדבק שמחבר את הביצים למקום המסתור.

לאחר מכן יתבצע גם ריסוס. דגש חשוב הוא הימנעות מריסוס המיטה עצמה, כדי שתוכלו לישון בראש שקט, ובכל מקרה אנחנו משתמשים אך ורק בחומרי הדברה שמתאפיינים ברעילות נמוכה (אבל עושים את העבודה!). הריסוס כולל 2 סוגים של חומרים, אחד שמחסל פשפשי מיטה בוגרים ואחד שמונע מביצים להתפתח.

בהתאם לתוצאות הניטור ייתכן צורך בפעולה נוספת – כביסה בטמפרטורה גבוהה של מצעים, וילונות, בגדים ופריטים אחרים שעלולים להיות נגועים. חשוב להקפיד על טמפרטורה של 60 מעלות לפחות כדי להבטיח את חיסול הפשפשים שמסתתרים בפריטים הללו.

 

דוגמאות לטיפול מוצלח שלנו במפגע המעצבן במודיעין

המפתח העיקרי להצלחה של הדברת פשפשים הוא ניסיון. סטופ פשפש נלחמת בחרק זה – שכבר כמעט הוכחד מהעולם אבל הגלובליזציה עזרה לו לעבור ממקום למקום עם מטיילים ולהתרבות מחדש – כבר יותר מ-15 שנים. לפניכם מספר דוגמאות לשירות מוצלח שסיפקנו לאחרונה לתושבי מודיעין-מכבים-רעות:

למה קראו לנו? מה ביצענו? מחיר
פשפשים בדירת 4 חדרים בשכונת הנחלים זוג צעיר ותינוק קנו דירה בשכונה, והתעוררו בכל בוקר עקוצים. גילינו מספר רב של פשפשים בתוך ספה ישנה בחדר העבודה ובחדר השינה, וכן ביצי פשפשים במספר מקומות בדירה. ההדברה כללה שאיבה, קיטור וריסוס להשלמת סילוק המפגע המטריד 800 ש"ח
פשפשים בתוך שקעי חשמל בבית פרטי במכבים הצוות המנוסה איתר מיד את פשפשי המיטה שהתחבאו בשקע חשמלי מאחורי המיטה. באמצעות קיטור חם חוסלה כל המושבה 500 ש"ח
תינוק עם סימני עקיצות מרובים ההורים המודאגים פנו אלינו כדי להתייעץ אחרי שבהתחלה הם חשבו שמדובר בעקיצות של יתושים. זיהינו מיד שמדובר בנשיכות של פשפשי מיטה, הגענו לדירה וביצענו טיפול שכלל שאיבה וקיטור חם. ויתרנו על ריסוס כדי לא לחשוף את התינוק לחומר זה, אבל המלצנו להורים לכבס בטמפרטורה גבוהה את המצעים במיטת התינוק 550 ש"ח
פשפשי מיטה בחדר האורחים משפחה שאירחה חברים נקלעה למבוכה בגלל העקיצות. מקור הפשפשים היה מזוודה שנמצאה בחדר האורחים והייתה שייכת לבן שחזר מטיול בדרום אמריקה. הדברנו את כל הפשפשים ו-וידאנו שאין פשפשים באף חדר אחר 600 ש"ח

 

הדברת פשפשים במודיעין – באחריות מלאה!

חברת סטופ פשפש מספקת אחריות מלאה על כל הדברה של פשפשים במודיעין. במידת הצורך נגיע לביקור נוסף ללא עלות במרווח של כשבועיים מהביקור הראשון כדי להשלים את הטיפול במפגע ולהבטיח אפס פשפשי מיטה ואפס ביצים. השירות ניתן בזמינות גבוהה ובמחירים הוגנים מאוד.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים