להזמנה מיידית

הדברת פשפשים בכפר סבא

צרו איתנו קשר

איך ומתי מתבצעת הדברת פשפשים בכפר סבא?

הפשפשים נמנים עם המזיקים הפחות סימפטיים והיותר מטרידים שיש. אמנם מצד אחד לא מדובר במזיקים שהם קטלניים. עם זאת, מצד שני, המזיקים הללו לא מפסיקים להטריד והם אינם נעלמים אם לא מטפילים בהם. ביצוע הדברת פשפשים בכפר סבא זה עניין מקצועי הדורש התייחסות נכונה. המדבירים של סטופ פשפש נמנים עם המקצועיים והאיכותיים ביותר בתחום. מהי בעצם הדברת פשפשים ומה פגיעתם העיקרית? מהו פשפש המיטה ובמה מתבטאת הפגיעה שלו? איך מתבצע תהליך ההדברה? למה חשוב שהמדביר בהליך זה יפעל בצורה מקצועית? מה החשיבות של אחריות על פעולת ההדברה? תוכלו למצוא כאן את התשובות לשאלות הללו.

 

הדברת פשפש המיטה בכפר סבא עם שנתיים אחריות!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית בכ"ס – ללא התחייבות!
ריסוס פשפשים בכפר סבא עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-970-3834

הדברת פשפשים בכפר סבא

הדברת פשפש המיטה בכפר סבא ונטרול הפגיעה שלהם

ככל שהדברים נוגעים בפשפשים, חשוב לדעת שמדובר במזיק שקשה מאד עד לבלתי אפשרי לאתר אותו בעין בלתי מזוינת. אם יש דבר שפשפשים בכלל ופשפש המיטה בפרט מצטיינים בו יותר מבני מינים אחרים, זה אומנות ההסתתרות וההסוואה. בדרך כלל, פשפש המיטה יוצא למלאכה בלילה ומטפס על כל מי שהחליט לשכב על המזרן שעליו מצויים הפשפשים. במהלך הלילה הם מחדירים את העוקצים שלהם ומוצצים את הדם של הקורבן. אמנם לא מדובר בכמות רצינית, אבל עצם החדרת העוקצים של הפשפש גורמת לגירודים עזים. נטרול פגיעת הפשפשים באמצעים שונים מאפשר לבעלי הבית לנהל חיי שגרה נטולי הפרעות ועקיצות.

 

סרטון הדברת פשפשי המיטה בדירה בכפר סבא – נגיעות גבוהה

 

דוגמאות של הדברה נגד פשפשים בכפר סבא שביצענו

כאשר מדבירים מזהים פשפשים שמפריעים לבעלי בתים לנהל חיים תקינים, הדבר הראשון שיש לעשות הוא לבצע הדברה. לשם כך מוזמנים המדבירים המקצועיים ביותר. הליך ההדברה כולל זיהוי פשפש המיטה והמקומות השונים שבהם המזיקים הללו מסתתרים. בהמשך מבוצעות פעולות הדברה שיוכלו לפגוע בחלק העיקרי של הפשפשים. לבסוף יש לבצע הדברה באמצעות רעל, שיפחית עוד יותר את הפעילות. לפניכם כמה דוגמאות להדברות המוצלחות שביצענו:

מיקום הפשפש מה הבעיה סוג הטיפול
פשפש במיטת תינוק בכפר סבא נמצאו פשפשים במיטת התינוק שהפריעו לו לישון וגרמו לו גירוד מציק בוצע טיפול במזרון – שאיבת פשפשים ופיזור חומרים שאמורים לחסל את הבעיה.
פשפש בספה בסלון נמצאו פשפשים בספה בסלון שנקנתה לא מזמן בוצעה שאיבה חזקה ומקצועית של הפשפשים בספה. בנוסף, בוצעה הדברה באמצעות חומרים יעילים למניעת החזרה שלהם.
פשפשים בשקעי חשמל נמצאו פשפשים בשקעי חשמל שונים בבית דיירי הבית התלוננו כי למרות שבוצעה הדברה, הם עדיין מרגישים עקיצות של פשפשים. המדביר ביצע בדיקה ומצא פשפשים בתוך שקעי חשמל שונים בבית. בוצעה הדברה בעזרת קיטור עוצמתי.
פשפשים בחדר השינה פשפשים בחדר השינה – בשקעים וגם במזרן הזוגי נמצאה כמות גדולה של פשפשים בחדר השינה. לפיכך הטיפול בבעיה היה משולב – ניקוי השקעים, מזרנים בחדר השינה וכן ניקוי יסודי וריסוס של כלל האזורים.

 

פשפש המיטה בחדר ילדים בכפר סבא בשכונת כיסופים

הדברת פשפש המיטה בכפר סבא בחדר ילדים

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים