להזמנה מיידית

פשפש המיטה זיהוי

צרו איתנו קשר

פשפש המיטה זיהוי בחינם לפי תמונה בווטאסאפ – תשובה תוך דקה

חושדים שיש לכם פשפשי מיטה בבית? פשפש המיטה זיהוי לפי תמונה בוואטסאפ זה שירות שאנו מציעים ללקוחות שלנו שלא בטוחים האם יש להם פשפשי מיטה, המשיכו לקרוא ותגלו איך לזהות את פשפשי המיטה בעצמכם ואילו עוד סימנים עליכם לחפש כדי להבין האם אכן אתם מתמודדים עם פשפשים.

מצאתם חרקים קטנטנים על המיטה, המזרן או הספה שלכם ואתם לא בטוחים האם מדובר בפשפשי מיטה או לא? אל תשברו את הראש. שלחו תמונה בוואטסאפ לחברת סטופ פשפש ואנחנו נזהה עבורכם את המזיק. באותה שיחה והודעה תוכלו כבר להזמין דרכנו מדביר, ואנחנו נשלח אליכם אחד שיגיע לטפל בפשפשים במהירות. אנחנו נעזור לכם עם זיהוי פשפש מיטה תוך פחות מדקה, ותקבלו מאיתנו מענה מידי ואדיב, כשנשמח לענות גם על כל שאלה נוספת שיש לכם בנושא. אנחנו זמינים 24 שעות ביממה בוואטסאפ, אז אל תחששו – שלחו לנו תמונה לזיהוי בחינם ונגיב לכם מיד.

 

פשפש המיטה זיהוי ב-WhatsApp – בחינם!
שלחו תמונה בווצאפ – מענה מידי
זיהוי ובדיקת הפשפשים בבית ללא התחייבות
במקרים בהם יש עקיצות הגעה לניטור הפשפשים


לבירור פרטים נוספים חייגו:
055-970-3834

פשפש המיטה זיהוי

איך לזהות פשפשי מיטה על המזרן?

פשפשי המיטה הם קטנים, צורתם אליפטית ואין להם כנפיים, אולם לזכרים הבוגרים יש לעיתים איברים דמויי כנפיים שלא מתפתחים לכנפיים מתפקדות. לפשפשים הבוגרים יש צבע גוף חום, שמאדים ככל שהם ניזונים מהדם שלכם. הם די איטיים וגודלם נע בין 4-5 מ"מ, כשהם נראים בערך כמו גרעין של תפוח. הנימפות קטנות מאוד וקשה לראות אותן בלי זכוכית מגדלת, כשגודלן הוא כגודל חוד של סיכה, וצבען לבן. את הפרטים הבוגרים תוכלו לזהות ללא שום בעיה, במיוחד אם יש הרבה מהם יחדיו, כשמקבץ שלהם נראה כמו סימן של חלודה על גבי המזרן.

 

איך נראה פשפש

 

סרטון שמדגים איך נראה פשפש המיטה

איך יודעים שהבית נגוע בפשפשי מיטה?

מאחר שגופם של פשפשי המיטה שטוח, הם יכולים להסתתר בכל מקום צר שאינכם יכולים לראות אותם בו, למשל חריצים שקיימים בתוך רהיטים, בין תמונות למסגרות שלהן, בתוך משקופים, בין קיר לשקע חשמלי או פשוט בחריצים וסדקים שבקירות. הם גם נוטים להסתתר מתחת למזרנים, ספות ושטיחים, אותם אפשר פשוט להרים כדי לבדוק האם הם שם. עם זאת, אין כל חובה למצוא את הפשפשים עצמם כדי לוודא האם אכן קיימת נגיעות, שכן יש כל מיני סימנים לפשפש מיטה, כשהטריק הוא לזהות אותם בזמן כדי למנוע את התפשטות המזיק בבית.

אם אחרי הלילה או במהלכו אתם מגלים עקיצות על גופכם – באזורים שבהם יש לכם עור חשוף – זה סימן לכך שיש לכם פשפשים במיטה. שלא כמו עקיצות יתושים, עקיצות של פשפשי מיטה לרוב מגיעות בקבוצות, והן גורמות לעיתים לתחושת צריבה. בנוסף, תוכלו לראות על המצעים שלכם כתמים שחורים או חומים, כשאלו הם למעשה כתמי הצואה שהפשפשים משאירים אחריהם. יתכן שתראו גם כתם דם במקרה שמעכתם בלי לשים לב פשפש מיטה שעקץ אתכם.\

 

פשפשים בוגרים על הספה

פשפש המיטה מתחת לספה

 

מה לעשות אם ראיתם פשפשי מיטה בבית?

אם ראיתם את הסימנים שתיארנו ומצאתם את הפשפשים, צלמו אותם ושלחו לנו תמונה כדי שנאשש את הממצאים שלכם. אחרי שעשינו מתמונת פשפש המיטה זיהוי של החרק וגילינו שאכן מדובר בפשפש מיטה, סביר להניח שנשאל אתכם כמה שאלות, למשל איפה צילמתם את התמונה (מזרן בחדר שינה של הילד, ספה בסלון, מיטה בחדר בית מלון וכדומה), האם יש סימנים לפשפשים נוספים בחדרים אחרים וכדומה. כל אלו יעזרו לנו להבין את רמת הנגיעות, על מנת שנוכל להגיע ולנטר במהירות את שאר הפשפשים ונדע איפה בדיוק צריך להדביר ואיך.

 

סרטון ניטור פשפש המיטה בחדר של דירת מגורים

 

5 שלבים בזיהוי פשפש מיטה

כדי לזהות נגיעות ואת החרק שגרם לה, ובמקרה הזה את הפשפשים שבמיטה שלכם, צריך לפעול בצורה מסודרת ובמספר שלבים:

1. חפשו ראיות: עקיצות על הגוף הן ראיות ברורות, וגם כתמי דם על המצעים והמזרן, ואפילו פשפשים בוגרים שמתהלכים במיטה.

2. בדקו מקרוב: בחנו עם זכוכית מגדלת את המזרן והאזורים המוסתרים שבו – הצד, הכפלים והחלק התחתון – וחפשו חרקים חיים או ביצים. בדקו גם את בסיס המיטה ורהיטים נוספים בחדר.

3. השתמשו בפנס: בדקו בעזרת פנס חריצים ופתחים בקירות, כולל שקעים חשמליים. אם יש פשפשים אתם לא תפספסו אותם.

4. סרקו אזורים נוספים: הווילונות, ארון הבגדים (כולל הבגדים), מזוודות – כולם עלולים להיות נגועים בפשפשים. אל תוציאו אותם לעת עתה מהחדר כדי שהנגיעות לא תתפשט למקומות אחרים בבית.

5. וידוא הנגיעות: שלחו אלינו תמונות ומידע בנוגע לכל הממצאים שאספתם דרך הוואטסאפ. אנחנו נוודא האם אכן מדובר בפשפשי מיטה או אולי במזיקים אחרים.

 

איך לזהות פשפשים במיטה בלי להזמין מדביר?

זה לא בעיה לזהות את הפשפשים, צריך פשוט לדעת מה לחפש ואיפה. אך בלי מדביר לא תוכלו לפתור לעולם את הבעיה, ולכן גם אם אתם רק מעוניינים לזהות את החרק ולא לשלם למדביר שיגיע לבחון אותו בעצמו, אפשר תמיד לשלוח אלינו תמונה בוואטסאפ, ואנחנו נזהה עבורכם את המזיקים בחינם.

 

למה אתם נעקצים ולא רואים את הפשפשים?

יש מספר סיבות שבגללן אתם נעקצים ובכל זאת לא רואים את הפשפשים:

1.הם מסתתרים היטב: הפשפשים יכולים להסתתר בחריצים ובכפלים של ריפוד בצורה שמאוד קשה לזהות אותם סתם כך. יתכן שתצטרכו להשתמש בזכוכית מגדלת כדי לראות את הסימנים להימצאותם.

2. הם זזים ממקום למקום: הפשפשים יכולים להימשך לדם ממרחק 6 מטר, כך שבהחלט אפשרי שהם באים לעקוץ אתכם בלילה ולאחר מכן חוזרים לחדר אחר.

3. הם יצורים ליליים: ספק שתראו פשפשים על המיטה במהלך היום. הם פעילים בעיקר בלילה, כאשר אתם ישנים.

4. יתכן שזה חרק אחר: לא חסרים חרקים שעוקצים ומוצצים את הדם, ביניהם יתושים ופרעושים. יכול מאוד להיות שמה שיש אצלכם זה לא פשפש, אלא מזיק אחר.

 

פשפש המיטה תמונות

פשפש המיטה בדרגה צעירה מאוד

פשפש מיטה צעיר

 

תמונה של פשפש המיטה

איך נראה פשפש המיטה

 

פשפשי מיטה במסגרת תמונה

תמונה של פשפש בתוך מסגרת

 

זיהוי פשפשים בבית – סימני דם

איך לזהות פשפשים

 

נגיעות גבוהה של פשפשים, נשלים וביצים במסגרת מיטה

זיהוי פשפשי מיטה ונשלים במסגרת מיטה

 

פשפשים והצואה שלהם על הקיר

פשפשים בוגרים על הקיר

 

שאלות ותשובות על זיהוי פשפשים

icon

הפשפשים הבוגרים הם בצבע חום-אדמדם, צורתם שטוחה והם נראים כמו גרעין של תפוח. יש להם 6 רגליים ו-2 מחושים.

icon

הפשפשים האלה מסתתרים בכפלים במזרן, בבסיס המיטה, בחריצים בקירות, בשקעים חשמליים, מאחורי מסגרות תמונות, בארון הבגדים וברהיטים מרופדים.

icon

שירות זיהוי הפשפשים שלנו ניתן לכם בחינם וללא עלות. במידה ותהיו מעוניינים להזמין מדביר, תוכלו לעשות זאת כבר במעמד אותה השיחה.

icon

יש להזמין הדברה בהקדם כדי להכחיד את כל קהילת הפשפשים. ללא הדברה אין שום דרך אחרת לפתור את הבעיה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים