להזמנה מיידית

הדברת פשפשים ברחובות

צרו איתנו קשר

הדברת פשפשים ברחובות – אנחנו ניפטר מהמזיקים לצמיתות

איך מתכוננים לקראת הגעת מדביר פשפשים וכמה עולה הדברת פשפשים ברחובות? המשיכו לקרוא וגלו כבר עכשיו את כל התשובות לשאלות האלה.

כל אחד רוצה להרגיש בטוח בביתו ולדעת שהקירות שסובבים אותו מגנים עליו מפני כל מזיק שעלול לחדור מבחוץ. אך כשמדובר בפשפשים, למעשה אתם הם אלו שמביאים אותם לביתכם, בין אם על גבי הבגדים שלכם ובין אם על גבי התיקים שאתם סוחבים איתכם. כל עוד שהיתם במקום שהיה נגוע בפשפשי מיטה, ישנה אפשרות שהם קפצו עליכם ותפסו איתכם טרמפ לביתכם, ואחרי שהספיקו להתרבות למשך מספר חודשים, מספר עלה עד שמצאתם עקיצות על גופכם אחרי כל לילה. אך אל דאגה, כי הדברת פשפשים ברחובות יכולה להציל אתכם, ואנחנו בחברת סטופ פשפש נמצאים בקו הראשון במלחמה נגדם. זה יהיה קרב קשה, אך אנחנו יודעים מניסיוננו שננצח, ולא משנה כמה מאמצים זה ייקח, נפטור אתכם מהפשפשים ותקבלו על כך אחריות למשך לא פחות משנתיים!

 

הדברת פשפשים ברחובות עם שנתיים אחריות!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית – ללא התחייבות!
ריסוס פשפשים ברחובות עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-970-3834

הדברת פשפשים ברחובות

מה עליכם לעשות לקראת הדברת פשפש המיטה ברחובות?

כדי שאכן ננצח בקרב נגד פשפש המיטה, אנחנו זקוקים לשיתוף הפעולה שלכם, מכיוון שאם לא תעזרו לנו לעזור לכם, ההדברה תיכשל ותיתקלו שוב בפשפשים בעוד מספר חודשים. אז מה בעצם אתם מתבקשים לעשות? לא הרבה:

1. כבסו את הבגדים והמצעים שלכם בטמפרטורה של 60 מעלות לכל הפחות, ועדיף גם שתייבשו אותם במייבש הכביסה. אם אין אפשרות לכבס את הבגדים, מומלץ שתשלחו אותם לניקוי יבש.

2. שטפו את הרצפה ודאגו להזיז את כל הרהיטים ולשטוף תחתם. אחרי ההדברה תצטרכו לחכות שבוע לפחות לפני שתוכלו לשטוף שוב את הרצפה, על מנת שחומר ההדברה ימשיך לעבוד.

3. אם במיטתכם יש ארגז מצעים, רוקנו אותו וכבסו את כולם כפי שהמלצנו קודם לכן, ופרט לכך הימנעו מלהוציא חפצים ורהיטים מהחדר שצריך להדביר.

זה הכל – אם תעשו את כל זה, הדברת פשפש המיטה ברחובות תהיה מוצלחת בלי שום ספק, כי עכשיו מגיע תורנו לעשות את החלק שלנו בתהליך.

 

סרטון הדברת פשפשים על הקירות ומאחורי התמונות בדירה ברחובות

 

למה להזמין דרכנו מדביר פשפשים ברחובות?

הדרך הטובה ביותר להראות לכם איך אנחנו מדבירים פשפשי מיטה היא בעזרת דוגמאות לעבודות שכבר ביצענו בעבר, ובאופן פרטני בעירכם. זה יעזור לכם גם לקבל מושג בנוגע למחיר שתשלמו על השירות, כך שאם המקרה שלכם דומה, תוכלו לצפות לשלם מחיר שזהה לזה שתראו כאן.

איפה התבקשנו להדביר פשפשים איך הדברנו את הפשפשים כמה זה עלה?
פשפשים במיטת תינוק בחדר הילדים למזלם של התינוק וההורים, הפשפשים לא הספיקו להתפשט ברחבי החדר, ונמצאו רק במיטת התינוק. הדברנו אותה עם קיטור בלבד, שאבנו את הביצים ובחרנו שלא לרסס בחדר. 550 ₪
פשפשים בשקעים במשרד אחד העובדים שבמשרד חשד שיש שם פשפשים, וידע לחפש אותם בשקעים. הוא מצא אותם ומיד הזמינו אותנו לצורך ההדברה. ביצענו הדברה בכל רחבי המשרד, כולל בריסוס, במהלך סוף השבוע. 1,100 ₪
פשפשים בשטיח בסלון ביתי נמצאו נשלים של פשפשים על השטיח, מה שגרם לנו לחשוד שגם הספה נגועה ואכן כך היה. הדברנו את כל הסלון בקיטור, שאיבה וריסוס. 800 ₪
פשפשים במיטה זוגית בחדר שינה דיירי הבית סבלו מעקיצות פשפשים והזמינו מדביר שאינו מנוסה בפשפשים. מהיכרותנו הוא פנה אלינו, ואנחנו עזרנו לזוג לפתור את הבעיה על ידי הדברה עם קיטור ומכונת שאיבה. 700 ₪

 

נגיעות גבוהה של פשפשים ונשלים על המזרון ברחובות

הדברת פשפשי מיטה ברחובות במזרון

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים