להזמנה מיידית

פשפש המיטה תרופות סבתא

צרו איתנו קשר

פשפש המיטה תרופות סבתא – האם זה מומלץ ויעיל?

פשפשי מיטה כבר כמעט ונעלמו מהעולם במאה הקודמת, אבל כיום הם שוב נמצאים בכל מקום, ושותים לבני אדם רבים את הדם. החרק המציק והמזיק אמנם לא מעביר מחלות, אבל התיאבון המוגבר שלו עלול להוביל לעקיצות רבות, גרד עז ואפילו תגובות אלרגיות בחלק מהמקרים. בהתאם כדאי גם להזמין חברת הדברה מקצועית וגם להיעזר בתרופות סבתא שונות להרגעת האזורים העקוצים.

 

האם תרופות סבתא נגד פשפש המיטה יעילות?
הזמינו מדביר פשפשים ונפתור לכם את הבעיה
לייעוץ חינם ב-WhatsApp לחצו כאן
הגעה בהתראה קצרה לבדיקת והדברת פשפשים
שירות בפריסה ארצית רחבה

לבירורים נוספים חייגו לטלפון:
055-970-3834

פשפש המיטה תרופות סבתא

5 תרופות סבתא נגד פשפש המיטה מומלצות במיוחד

לסבתות שלנו, וגם לסבתות שלהן, הייתה המון חוכמת חיים. בעולם ללא חומרי הדברה וכימיקלים הן ידעו למצוא פתרונות לבעיות שונות ובפרט לעקיצות חרקים. לפניכם 5 תרופות סבתא נגד פשפש המיטה, כלומר דרכים פשוטות ויעילות להרגעת אזורים שונים בגוף שפשפשים שתו מהם דם:

1. שיבולת שועל: בשיבולת שועל (מזון בריא מאוד באופן כללי) יש אלקלואידים. האלקלואידים הם תרכובות אורגניות שמפחיתות גירוי שהמקור שלו הוא חרקים שונים. ערבוב חצי כוס שיבולת שועל ביחד עם מים כך שנוצרת עיסה רטובה מאפשרת למרוח על האזור חומר עשיר באלקלואידים וכך להפחית את עוצמת הגרד ואת הנפיחות.

2. מלפפון: מלפפון הוא תכשיר ביוטי מוכר, וגם כשהמטרה היא הרגעת עקיצות כדאי להשתמש בירק הזה. פשוט פורסים פרוסות דקות של מלפפון (רצוי מהמקרר) ומניחים על המקומות העקוצים. הנוזלים של המלפפון הם נוגדי חומציות וכך הם מקלים על הגירוד.

3. שמן עץ התה: שמן חזק במיוחד שמחולל פלאים בעור באופן כללי, ובפרט אחרי עקיצות של פשפשים. בהקשר זה כדאי לדעת שארוחה ממוצעת של פשפש מיטה יכולה להימשך גם 10 ואפילו 20 דקות, ולכן הוא עלול להשאיר עקיצות מרובות. עיסוי האזורים הנפוחים והמגרדים עם כמה טיפות של שמן זה (הוא עוצמתי מאוד ולכן לא צריך יותר מ-3-4 טיפות) מרגיע את העור, וזאת בזכות רכיבים אנטי דלקתיים חשובים שיש בשמן עץ התה.

4. תה קר: תיון רטוב שהצטנן יכול גם הוא להרגיע עקיצות של פשפשי מיטה. הטיפול כולל הנחת התיון על העקיצה למשך מספר דקות.

5. למון גראס: למון גראס, שמוכר גם בשם לימונית, כולל שמן ציטרונלה שמהווה תרופה טבעית אפקטיבית מאוד. כדי להשתמש בשמן זה קורעים את הלימונית ומועכים אותה, ואת הנוזלים שמתקבלים מטפטפים על כל עקיצה. עוד אופציה היא לרכוש שמן ציטרונלה ולעסות איתו את האזורים המגורים בגלל הפשפשים. הציטרונלה מרגיעה את הפעילות העצבית וכך מפחיתה תחושות לא רצויות.

 

האם יש שיטות סבתא שעוזרות להיפטר מפשפשים?

אחרי עקיצות של פשפש המיטה תרופות סבתא עוזרות להרגיע את האזור המגורה, אבל זהו כמובן רק פתרון זמני. על מנת להבטיח איכות חיים אמיתית, חשוב להיפטר לגמרי מהחרקים צמאי הדם, שכאמור יכולים לעקוץ אדם גם במשך 10-20 דקות ברציפות ובעיקר באזור הפנים, בגב ובגפיים.

פתרון סבתא אחד לבעיה הוא לשים את כל הבגדים וגם המצעים בשקיות זבל אטומות ולהניח אותן במקום שטוף שמש. הטמפרטורה הגבוהה תקטול את כל הפשפשים שהיו על הבגדים והמצעים, וכך מן הסתם תקטן הכמות שלהם בתוך הבית.

עוד פתרון סבתא אפשרי הוא לגהץ את המזרון עם מגהץ חם, בתקווה שהטמפרטורה הגבוהה תחסל את הפשפשים שמסתתרים בין קפלי המזרון. חשוב לעשות זאת בזהירות כדי לא לגרום נזק למזרון וכמובן לא לייצר שריפה חלילה.

 

הזמינו טיפול מקצועי בפשפשי המיטה – להיפטר מהם אחת ולתמיד

אמנם פתרונות טבעיים לעקיצות פשפשי מיטה יכולים להיות יעילים ולהרגיע את הגירוי, אבל כאמור חשוב מאוד לטפל בבעיה מן היסוד – ולהיפטר מהחרקים המציקים אחת ולתמיד.

לשם כך יש לבצע הדברה מקצועית. השלב הראשון של ההדברה הוא סריקה יסודית של כל תא השטח, כדי לאתר את כל המקומות שבהם מסתתרים פשפשי מיטה. חשוב להבין שלמרות שמם, הפשפשים לא חייבים להיות צמודים למיטה ובהחלט ייתכן שהם יימצאו בעוד מקומות בבית, כולל למשל שקעי חשמל.

השלב השני הוא שאיבה עוצמתית ולאחר מכן ייעשה שימוש בקיטור חם וזאת משום שהטמפרטורה הגבוהה פוגעת באפקטיביות רבה בפשפשים ובביצים שלהם. בנוסף הקיטור מגיע למקומות שהשואב לא יכול להגיע אליהם, והאדים ממיסים את הדבק שמדביק את הביצים. השלב האחרון הוא ריסוס חומר שקוטל פשפשי מיטה בוגרים וחומר נוסף שמונע התפתחות ביצים. כמו כן תיתכן המלצה על כביסה בטמפרטורה גבוהה של בגדים ומצעים או על הוצאתם לשמש בשקיות אטומות – כלומר שילוב מושלם של טיפול מקצועי ופתרונות סבתא.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים