להזמנה מיידית

הדברת פשפשים בעפולה

צרו איתנו קשר

הדברת פשפשים בעפולה – כדי שתוכלו לישון בשקט

פשפש המיטה הוא חרק בעל תיאבון גדול. הארוחה שלו, כלומר מציצת דם מפנים של אדם, מהגב, מהידיים וגם מאזורים אחרים בגוף יכולה להימשך גם רבע שעה, והתוצאה: שלל סימני עקיצות וגירוד בלתי פוסק במהלך היום. ניסיון להתעלם מהבעיה כמובן לא יפתור אותה, ולמעשה, בגלל קצב הריבוי המהיר של חרק זה, המצב רק יחמיר. רק הדברת פשפשים בעפולה עם המומחים של סטופ פשפש תחסל את כל פשפשי המיטה ותאפשר לכם לישון בשקט באמת. השירות ניתן בזמינות גבוהה ובמחירים נמוכים.

 

הדברת פשפשים בעפולה עם שנתיים אחריות!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית – ללא התחייבות!
ריסוס נגד פשפשים בעפולה עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-970-3834

הדברת פשפשים בעפולה

איתור כל מקומות המסתור של פשפשי המיטה

השלב הראשון של הדברת פשפש המיטה בעפולה הוא סריקה יסודית של כל המקומות בבית או בעסק שבהם יכולים להסתתר פשפשי מיטה. זהו שלב קריטי בתהליך ההדברה, משום שפשפשי מיטה – בגלל מבנה הגוף הפחוס והעובדה שהם קטנים מאוד (כ-5 מ"מ) – יכולים להתחבא כמעט בכל מקום.

אמנם בדרך כלל הם נמצאים באזור המיטה, כפי שניתן להבין מהשם שלהם, אבל מהניסיון שלנו הם יכולים להסתתר גם בין קפלי וילונות, בתוך שקעים חשמליים, בסדקים זעירים בקירות, בחריצים של רגלי שולחנות מעץ ועוד ועוד. הסריקה היסודית מבטיחה תכנון מדויק של ההדברה וחיסול כל הפשפשים והביצים שלהם.

 

שאיבה, קיטור, ריסוס – כך מתבצעת הדברת פשפשים בעפולה

מעבר ליכולת ההסתתרות הגבוהה שלהם, פשפשי המיטה הם גם חרקים עמידים. בנקודת זמן מסוימת הם כבר כמעט והוכחדו מהעולם, אבל לקראת סוף המאה הקודמת הם חזרו – ובגדול. בהתאם, על-מנת להבטיח שאף פשפש לא ישרוד את ההדברה, ואף ביצה לא תוביל לדור חדש של חרקים מוצצי דם, יש לבצע פעולה משולבת: גם שאיבה, גם קיטור חם וגם ריסוס.

השאיבה חייבת להיות עוצמתית במיוחד, ועם מכונה מיוחדת לכך, כדי להעלים כמה שיותר פשפשים וגם ביצי פשפשים (ועל מנת שלא יישארו ביצים או פשפשים בשקית של שואב האבק הביתי שלכם). הקיטור החם נדרש במקומות שבהם השואב פחות אפקטיבי, כשבנוסף הטמפרטורה הגבוהה שמייצר הקיטור ממיס את הדבק שמחבר את ביצי הפשפשים ומאפשר להשמיד גם אותם.

הריסוס כולל שימוש בשני סוגים של חומרי הדברה – אחד לחיסול פשפשי מיטה בוגרים ואחד הוא מעכב גדילה של ביצים ונימפות (גלגול החיים שבין הביצה לחרק הבוגר). אנחנו מקפידים להשתמש בחומרים שקיבלו את כל האישורים ואשר לא כוללים כימיקלים מזיקים, ובכל מקרה במזרון עצמו לא יתבצע ריסוס.

 

הדברת פשפש המיטה בעפולה – באחריות!

החברה שלנו מעניקה אחריות מלאה (ל-24 חודשים!) על כל הדברת פשפשים. בנוסף תקבלו מאיתנו המלצות מדויקות למניעת הופעת פשפשי מיטה חדשים, ובמידת הצורך נחזור אליכם פעם נוספת לאחר כשבועיים – על-מנת לוודא שהבית או העסק אכן נקיים לגמרי מהחרקים המציקים.

 

הדברת פשפשי מיטה בעפולה – סיפורי הצלחה

למה הזמינו אותנו? מה ביצענו? עלות
ילדים עם סימני עקיצות שני ילדים בני 2 ו-4 עם סימנים אדומים. ההורים לא הבינו במה מדובר, ואנחנו זיהינו מיד שאלה הן נשיכות של פשפשי מיטה – וגם זיהינו אותם במקומות שונים בחדר הילדים. ההדברה כללה שאיבה וכן קיטור חם, וכביסה בטמפרטורה גבוהה של מצעים ובגדים 500 ש"ח
פשפשי מיטה בדירת 3 חדרים בשכונת גבעת המורה בדירה התגלו גם פשפשים וגם ביצים במספר מקומות. ביצענו הדברה משולבת – שאיבה + קיטור + ריסוס עם 2 חומרים. חזרנו לאחר שבועיים ואיתרנו פשפש אחד ששרד את ההדברה – וחיסלנו גם אותו 750 ש"ח
פשפשים באכסניה בעמק יזרעאל לאחר סריקה יסודית אובחנו שני חדרים באכסניה כנגועים. בשניהם ביצענו הדברה בעזרת שאיבה עוצמתית, קיטור חם וריסוס – והבעיה נפתרה 1,000 ש"ח
פשפשים בסלון בית פרטי בעפולה מסתבר שהבת הגדולה חזרה מדרום אמריקה ואיתה במזוודה פשפשי מיטה. הם הגיעו לסלון והתחבאו בתוך הריפודים של הספה – חיסלנו אותם באמצעות שאיבה וקיטור 550 ש"ח

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים