להזמנה מיידית

הדברת פשפשים בקרית גת

צרו איתנו קשר

הדברת פשפשים בקרית גת – להיפטר מהמטרד אחת ולתמיד!

פשפשים – וליתר דיוק פשפשי מיטה – הם חרקים בעייתיים במיוחד. סיבה אחת לכך היא שהעקיצות שלהם מגרדות מאוד, סיבה שנייה היא התיאבון הרב שלהם, סיבה שלישית היא שהם מצליחים להתחבא מצוין, כולל במקומות לא צפויים, ועוד סיבה היא קצב הריבוי המהיר. איך בכל זאת מצליחים להיפטר אחת ולתמיד מהמטרד הזה? עם הצוות המנוסה של סטופ פשפש שיגיע תוך זמן קצר אליכם לבית או לעסק – ויצא ממנו כשאין אף פשפש חי.

 

הדברת פשפשים בקרית גת עם שנתיים אחריות!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית – ללא התחייבות!
ריסוס פשפשים בקרית גת עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-970-3834

הדברת פשפשים בקרית גת

הדברת פשפש המיטה בקרית גת – פעולה משולבת

על מנת להבטיח אפס פשפשי מיטה בבית או בעסק, וגם לקיים את ההבטחה, נדרשת פעולה משולבת.

השלב הראשון הוא סקירה מקיפה של כל החדרים, כדי לבדוק בדיוק איפה מסתתרים הפשפשים. בהקשר הזה כדאי לדעת שהגודל של החרק הוא בסך הכל חצי סנטימטר. בנוסף, בזכות מבנה הגוף הפחוס שלו הוא יכול להתחבא גם בחריצים זעירים בקיר, בשקעים חשמליים ובעוד המון מקומות לא צפויים.

בכל מקרה, מדבירים עם ניסיון בביצוע הדברת פשפש המיטה בקרית גת יודעים לזהות את כל המקומות הנגועים. בשלב הבא תתבצע שאיבה עוצמתית כדי להתחיל לדלל את הפשפשים, ולאחר מכן הדברה בקיטור בטמפרטורה של 60 מעלות. התועלת של הקיטור היא שהוא משמיד גם פשפשים בוגרים וגם ביצי פשפשים.

השלב האחרון הוא ריסוס. החומר שאותו מפזרים ברחבי החדרים הנגועים כולל גם מעכבי גדילה כדי שביצי הפשפשים לא יוכלו להתפתח.

 

הדברת פשפשים בקרית גת – באחריות מלאה

במידת הצורך הצוות של סטופ פשפש חוזר לבית או לעסק שבועיים אחרי ההדברה הראשונה, כדי לוודא שלא נשאר זכר לחרקים צמאי הדם. בכל מקרה אתם מקבלים מאיתנו אחריות לשנתיים, כך שגם אם יש פשפש שהצליח להתחמק מהשאיבה, הקיטור והריסוסים, הוא יטופל מיד כשיופיע שוב.

 

איך יודעים שיש פשפשי מיטה בבית או בעסק?

פשפש מיטה הוא כאמור חרק קטן מאוד בגודל של בערך 5 מ"מ. הצבע שלו אדום חלודה, ויש לו מחושים דקים בעלי 4 או 5 מפרקים. הכנפיים של פשפשי המיטה הם בצורת האות X, והם פעילים כמעט תמיד רק בלילה.

התיאבון הרב שלהם גורם לפשפשים לעקוץ אותנו במשך 10-15 דקות ברציפות, בעיקר בגפיים, בגב וגם בפנים. כשקמים בבוקר עם שורה שלמה של עקיצות, זו אינדיקציה טובה מאוד לכך שהבית נגוע בפשפשי מיטה – ושכדאי להזמין מיד מומחים להדברת פשפשים.

 

דוגמאות למקרים בקרית גת שבהם טיפלנו בפשפשים

אחרי יותר מ-15 שנים בתחום ביצענו הדברת פשפשים בקרית גת והסביבה עבור לקוחות רבים. הנה מספר דוגמאות לסיפורי הצלחה:

למה קראו לנו? מה כללה ההדברה? עלות
פשפשים בצימר במושב ליד קרית גת ניטור מקיף של הצימר שבמהלכו התגלו פשפשי מיטה במזרון וביצי פשפשים בחריצים בפרקט. ביצענו שאיבה וטיפלנו במקומות הנגועים עם קיטור ובריסוס. חזרנו לאחר 4 ימים והשטח היה נקי לחלוטין מפשפשים כך שאפשר היה להפעיל מחדש את הצימר ללא חשש 750 ש"ח
הדברת פשפשים בדירת 3 חדרים בקרית גת זוג עם ילדה שכולם סבלו מעקיצות מרובות. זיהינו נוכחות של פשפשים בכל החדרים בדירה. השירות כלל שאיבה, שימוש בקיטור וריסוס 1,500 ש"ח
פשפש במזרון של מיטת תינוק הגענו מיד כשההורים גילו את הפשפש. סרקנו את החדר ביסודיות ולא זיהינו עוד פשפשים, אבל ליתר ביטחון ריססנו את החדר כשהתינוק כמובן עבר ל-48 שעות למיטת ההורים 300 ש"ח
פשפשי מיטה בחריצים בקיר בווילה  איתרנו נוכחות משמעותית של פשפשים בסלון הווילה. חיסלנו את כולם באמצעות קיטור 500 ש"ח

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים