להזמנה מיידית

הדברת פשפשים באשדוד

צרו איתנו קשר

הדברת פשפשים באשדוד – באחריות מלאה לשנתיים!

פשפש המיטה ניזון מהדם של בני האדם עוד מהימים שבהם ישנו במערות ולא על מיטות. זהו חרק עמיד שיודע להסתתר היטב, ולכן רק חברת הדברה עם המון ניסיון כמו סטופ פשפש יכולה להבטיח להעלים אותו – וגם לקיים את ההבטחה. אנחנו מתחייבים גם לזמינות גבוהה, ומעניקים אחריות מלאה ל-24 חודשים על כל הדברת פשפשים באשדוד.

 

הדברת פשפש המיטה באשדוד עם שנתיים אחריות!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית באשדוד – ללא התחייבות!
ריסוס פשפשים עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-970-3834

הדברת פשפשים באשדוד

איך יודעים שצריך לבצע הדברת פשפשים באשדוד?

הסימן המובהק ביותר הוא כמובן העקיצות המרובות – בפנים, בגב או בגפיים. פשפשי מיטה לא יוצאים מהמחבוא בהכרח בכל לילה, אבל כשהם מגיעים לאדם הם יכולים לשהות עליו גם 10 ואפילו 20 דקות ולעקוץ עוד ועוד. במהלך העקיצה הפשפש מחדיר לגוף חומר שנועד להרחיב את כלי הדם, כדי להקל עליו לינוק את הדם – והחומר הזה מגרד מאוד ועלול גם לגרום לתגובה אלרגית.

עוד כדאי לדעת שהצבע של פשפשי מיטה הוא מעין חום אדמדם, האורך שלהם הוא 5-6 מ"מ, הגוף שלהם פחוס והכנפיים שלהם הן בצורת X.

 

ככה נראה פשפש המיטה בוגר בדירה באשדוד

פשפש המיטה בדירה באשדוד

 

איך מבצעים הדברה נגד פשפש המיטה באשדוד?

הדברה נגד סוגים שונים של פשפשים תתבצע לרוב בשלושה שלבים:

שאיבה עוצמתית

השלב הראשון של הדברת פשפש המיטה באשדוד הוא שאיבה עם שואב עוצמתי בכל החדרים והמקומות שבהם זוהו חרקים אלה. בגלל שהפשפשים יודעים להתחבא מצוין, כולל למשל חריצים זעירים ברצפה או שקעים חשמליים, חשוב לעבור באופן יסודי על כל הפינות והמקומות האפשריים, כולל מסגרת המיטה, המזרון, קירות ועוד.

הדברה באמצעות קיטור חם

השלב השני במאבק נגד הפשפשים הוא שימוש בקיטור חם – בטמפרטורה של 60 מעלות או יותר. גם עם הקיטור חשוב לעבור בכל המקומות הנגועים. בזכות הטמפרטורה הגבוהה הקיטור הורג גם את הפשפשים הבוגרים, גם את הביצים שלהם וגם את הנימפות (גלגול החיים שבין הביצה לחרק הבוגר אצל הפשפשים).

ריסוס כולל חומרים מעכבי גדילה

אחרי הניטור המקיף, השאיבה העוצמתית והשימוש בקיטור החם, אנחנו מוסיפים גם ריסוס. החומר שאותו נרסס כולל גם חומרים מעכבי גדילה כדי למנוע מהביצים ששרדו את הקיטור להתפתח לכדי פשפשי מיטה בוגרים.

הריסוס הוא בגובה הרצפה, ולכן חשוב לוודא שהיא ריקה לחלוטין מחפצים. מדבירים מנוסים יודעים להשתמש בכמות מינימלית של חומר ריסוס, כך שתוכלו לחזור לבית תוך זמן קצר ככל האפשר, ועדיין לוודא שההדברה אפקטיבית. בחלק מהמקרים אנחנו חוזרים אליכם כשבועיים לאחר הפעולה הראשונה של הדברת פשפשים כדי לוודא שאף פשפש לא שרד, ובמידת הצורך לבצע ריסוס נוסף.

 

הדברת פשפש המיטה באשדוד – דוגמאות לטיפולים מוצלחים

אחרי יותר מ-15 שנים בתחום ביצענו הדברת פשפשים באשדוד והסביבה עבור לקוחות רבים. הנה מספר דוגמאות לסיפורי הצלחה:

מקום פעולות מחיר
מלון באשדוד ערנות של חדרנית הובילה להזעקת הצוות שלנו עוד לפני שנעקצו אורחים. זיהינו פשפשי מיטה בשני חדרים סמוכים. טיפלנו בהם באמצעות שילוב של קיטור וריסוס 1,000 ש"ח
סלון בדירת גן באשדוד איתרנו נוכחות של פשפשים בספה שנקנתה זמן קצר לפני כן. גם באחד השקעים החשמליים בסלון התחבאו פשפשים. לאחר שאיבה עוצמתית ריססנו את הסלון בחומרים מעכבי גדילה ובחומרים שממיתים פשפשים בוגרים 500 ש"ח
חדר ילדים בדירה ברובע י"א הפשפשים הסתתרו בתוך חריצים בחלק התחתון של המזרון. לאחר השאיבה ריססנו את החדר בכמות מועטה של חומר הדברה כדי לא לסכן את הילדים 500 ש"ח
דירת 4 חדרים ברובע ט"ז בני הבית הזמינו אותנו רק לאחר יותר מחודש שבו סבלו מעקיצות של פשפשי המיטה וכל פעם הרגו פשפש בודד. ביצענו טיפול מקיף בכל חדרי הבית וגם חזרנו לאחר שבועיים כדי להשלים את המלאכה 1,500 ש"ח

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים