להזמנה מיידית

הדברת פשפשים ברעננה

צרו איתנו קשר

הדברת פשפשים ברעננה – די לעקיצות ולגירודים האינסופיים!

פשפשים חיים לצד בני אדם עוד מהימים שבהם התגוררנו במערות. הצורך שלהם בדם גורם להם להגיח בלילות ולמצוץ דם במשך 10-15 דקות ולפעמים אפילו יותר – כך שבבוקר, כשהאדם מתעורר, הוא מגלה סימני עקיצות רבים ומגרדים. קשה עד בלתי אפשרי להיפטר מפשפשי מיטה ללא עזרה מקצועית, וגם כשמזמינים מדבירים חשוב לוודא שהם בעלי ניסיון רב בניטור השטח, איתור כל הפשפשים, הביצים והנימפות, וכמובן בביצוע ההדברה עצמה. לחברת סטופ פשפש הצלחות רבות בביצוע הדברת פשפשים ברעננה, ובנוסף אנחנו מתחייבים לזמינות גבוהה ומחירים נוחים.

 

הדברת פשפשים ברעננה עם שנתיים אחריות!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית – ללא התחייבות!
ריסוס פשפשים ברעננה עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-970-3834

הדברת פשפשים ברעננה

איך מתבצעת הדברת פשפשים ברעננה?

על מנת להיפטר באופן מוחלט מהמפגע המציק, חשוב לבצע הדברת של פשפשים ברעננה שמתייחסת לכל גלגולי החיים של חרק זה: גם הביצים, גם הנימפות וגם הפשפשים הבוגרים.

דגש משמעותי נוסף הוא סריקה יסודית של השטח. הממדים הזעירים של פשפשי המיטה והגוף הפחוס שלהם מאפשרים להם להתחבא כמעט בכל מקום, כולל לוקיישנים לא שגרתיים כמו שקעים חשמליים. הם יודעים להסתתר גם בתוך חריצים במסגרת המיטה, סדקים בקיר, ארגזי מצעים, ארונות ועוד ועוד מקומות.

בהתאם רק מדביר שמזהה את כל הנגיעות של הפשפשים יצליח באמת להיפטר מכולם. ההדברה עצמה כוללת גם שאיבה רבת עוצמה, גם שימוש בקיטור בטמפרטורה גבוהה וגם ריסוס של שני סוגי חומרים, האחד שמעכב גדילת ביצים ונימפות כך שהן לא שורדות והשני כזה שמיועד לחסל פשפשי מיטה בוגרים.

 

דוגמאות של הדברת פשפשי מיטה ברעננה שסיפקנו בהצלחה

במשך השנים הרבות שסטופ פשפש פועלת בתחום, עזרנו ללא מעט תושבים ברעננה להיפטר מהחרק המציק ולא לקום בבוקר עם עוד סימנים של עקיצות פשפשים וגירודים אינסופיים. הנה מספר דוגמאות לשירות שלנו:

למה הזמינו אותנו? איך טיפלנו בבעיה? מחיר
פשפשים בדירה שכורה בשכונת קרית אליהו זוג שנכנס לדירה שכורה סבל מעקיצות חוזרות ונשנות. ביצענו ניטור מקיף וגילינו פשפשים מתחת לארון קיר וגם בספה ישנה שהייתה מונחת במרפסת. הדברה נגד פשפשים כללה שאיבה, שימוש בקיטור חם וריסוס בכל החדרים 850 ש"ח
פשפשים בבית פרטי ברעננה בסדק בקיר הם אמנם נקראים פשפשי מיטה, אבל הם חיים גם בקירות, ובמקרה זה בסדק זעיר בקיר בחדר האורחים. הגילוי המהיר של הפשפשים מנע מהם להתפשט למקומות נוספים בבית ולכן בוצעה הדברה ממוקדת רק בחדר זה 500 ש"ח
פשפשים בבית אבות ברעננה גילינו נגיעות של פשפשים ב-3 חדרים וכן ביצי פשפשים. לאחר הדברה מקצועית הדיירים במקום חזרו לישון בשקט 1,550 ש"ח
פשפשים בכורסת טלוויזיה הוזמנו בגלל שבני הבית זיהו פשפשים בכורסת הטלוויזיה אבל מה שהם לא ידעו זה שיש פשפשים גם בשקע חשמלי בסלון ואפילו פשפשים שהגיעו לחדר התינוק. טיפלנו בכל המקומות האלה והדברנו גם ביצי פשפשים שהתגלו בנכס 750 ש"ח

 

פשפש המיטה על הקיר בבית פרטי ברעננה בשכונת נווה זמר

הדברת פשפש המיטה ברעננה בבית פרטי

 

מה החלק שלכם במסגרת הדברת פשפש המיטה ברעננה?

עוד לפני שנבצע עבורכם הדברת פשפש המיטה ברעננה גם לכם יש חלק במלאכה. מאחר שהפשפשים עלולים להתחבא גם בתוך ארונות ואפילו בתוך בגדים, מצעים וכו', השלב הראשון במלחמה נגדם הוא כביסה בטמפרטורה גבוהה של 60 מעלות או יותר. אם יש לכם בגדים עדינים או וילונות שעלולים להיהרס בטמפרטורה הזו, תוכלו להסתפק ב-40 מעלות אבל לאחר מכן להניח את כל הכביסה בשקית אטומה היטב למשך מספר ימים (כשהיא כמובן יבשה).

פעולה הכרחית נוספת היא שטיפה יסודית של כל הרצפות בבית. אל תשכחו להזיז רהיטים משום שגם בתוכם עלולים להסתתר פשפשים. כדי שההדברה תושלם תוך זמן קצר ככל האפשר, חשוב להשאיר את המזרונים חשופים לגמרי ואת ארגזי המצעים ריקים.

שילוב כל הפעולות שלכם והפעולה המקצועית יוביל לסילוק המפגע – כך שתוכלו לישון בלי דאגות.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים