להזמנה מיידית

הדברת פשפשים באור יהודה

צרו איתנו קשר

הדברת פשפשים באור יהודה ביסודיות ועם אחריות

אחד האורחים הכי לא רצויים בבתים הוא פשפש המיטה שמגיע אלינו באורח פלא ממקומות אחרים ששהינו בהם. לרוב לא תוכלו לשים לב להימצאותו, עד הרגע שתתחילו להתגרד מעקיצות אדומות קטנות בגוף. אם זיהיתם על מזרון המיטה נקודות שחורות קטנות או עקיצות קטנות ומגרדות, כדאי לכם להזמין הדברת פשפשים באור יהודה ויפה שעה אחת קודם.

 

הדברת פשפשים באור יהודה עם שנתיים אחריות!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית – ללא התחייבות!
ריסוס פשפשים באור יהודה עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-970-3834

הדברת פשפשים באור יהודה

אילו שלבים כוללת הדברת פשפש המיטה באור יהודה?

הדברת פשפש המיטה באור יהודה זו לא הדברה רגילה, מדובר על תהליך קפדני ויסודי המתבצע בשלבים. כדי להיפטר מהמזיק הקטן והלא נעים הזה, חייבים לבצע כל שלב בצורה מקצועית, ללא פשרות וללא ויתורים. מדובר על שיתוף פעולה בניכם לבין המדביר. אלו השלבים שיבצע המדביר יחד אתכם בתהליך של הדברת פשפשים:

1. פינוי החדר מבגדים, תיקים, וילונות ומצעים.

2. העברת כל מוצרי הבד לכביסה של 60 מעלות חום.

3. הוצאת כל החפצים הקשיחים, לרבות משחקי ילדים לשהייה של 72 שעות בשמש.

4. ניקיון יסודי של החדר.

5. שאיבה מקצועית עם שואב אבק עוצמתי בכל חלקי החדר, בפינות, במשקופים ובמזרון המיטה. לפני ביצוע שאיבת המזרון, יבצע המדביר בדיקה. מזרון עם חורים הוא מזרון שלא ניתן להשתמש בו יותר מהסיבה שלא ניתן להדביר את פשפשי המיטה שחדרו לחורים.

6. ביצוע הדברה באמצעות קיטור.

7. ריסוס נגד פשפשי המיטה.

 

למה המדביר חייב לבצע טיפול בפשפשים באמצעות קיטור?

כדי להיפטר מפשפש המיטה ומהביצים שלו אחת ולתמיד, יש להמית אותם בעזרת חום. משאבת הקיטור היא משאבה מקצועית שמגיעה למעל 200 מעלות. בחום זה אף פשפש ואף ביצה של פשפש לא תישאר חיה. המטרה היא לבצע את ההדברה בכל החלקים ולא להשאיר את האפשרות להתפתחות נוספת של פשפשים אשר מתרבים בקצב מהיר ומסחרר.

 

הדברה נגד פשפשים באור יהודה בתהליך קפדני – רק עם סטופ פשפש!

חברת סטופ פשפש היא חברת הדברה מקצועית והמדבירים שלה בעלי רישיון הסמכה בתחום מטעם המשרד להגנת הסביבה. החברה תעזור לכם להיפטר מפשפש המיטה באופן מקצועי ובהקפדה על כל שלבי התהליך. לאחר ביצוע העבודה, תוכלו לקבל אחריות על ההדברה שהתבצעה. החברה לא חוששת לתת אחריות מהסיבה שכל התהליך נעשה באופן יסודי וכל המדבירים בעלי ניסיון וותק בתחום. בטבלה מטה תוכלו לראות דוגמאות לעבודות שביצעה החברה בבתי לקוחות עם 100% הצלחה:

קריאת שירות לטיפול בפשפש המיטה העבודה שבוצעה מחיר ממוצע
הדברת פשפש המיטה בהוסטל עם חמישה חדרים נגועים המדביר הגיע למקום, וביצע את סריקת החדרים. הוא גילה כי כל החדרים נגועים, ולכן היה צריך לבצע תהליך ארוך לכל חדרי ההוסטל. תהליך זה החל בבקשה ממנהל ההוסטל לפנות את הדיירים ולהכניס את כל המצעים, הווילונות והבגדים לכביסה שבמקרה זה הועברה למכבסה. לאחר מכן, המדביר שלנו ביצע ניקיון, שאיבה וטיפול עם קיטור. לבסוף, הוא ריסס את כל החלל הנגוע עם חומר מיוחד נגד פשפש המיטה. 1,500 ₪
הדברת פשפשי מיטה בספת סלון של בית כל דיירי הבית נעקצו. מדביר מומלץ מטעמנו מצא פשפשים בספה לאחר ניטור יסודי. המדביר ביקש להוציא את השטיח של הסלון ל-72 שעות בשמש וגם את הווילונות. לאחר מכן ביצע ניקיון בכל חלל הסלון, שאיבה של הספה וביצוע הדברה באמצעות קיטור וריסוס. 500 ₪
הדברת פשפש המיטה בחדר המשחקים בחדר המשחקים היו פופים נגועים וגם משחקים. המדביר ביקש להוציא את המשחקים לשמש ל-72 שעות ואת כיסויי הפופים לשלוח לכביסה של 60 מעלות לפחות. לאחר מכן הוא שאב את הפופים עם שואב עוצמתי, עבר על כל החדר עם קיטור וביצע ריסוס יסודי. 700 ₪

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים