להזמנה מיידית

הדברת פשפשים בלוד

צרו איתנו קשר

הדברת פשפשים בלוד וחיסול הבעיה במהירות וביעילות

הופעה של פשפשים בבית פוגעת באיכות החיים של כלל הדיירים בבית, בני אדם וחיות מחמד כאחת. הפשפשים אמנם אינם מסוכנים, אבל העקיצות שלהם, במיוחד בלילה, מטרידות מאד. הדברת פשפשים בלוד עשויה להפחית את חומרת הבעיה ואף למנוע אותה לחלוטין. המדבירים המקצועיים של סטופ פשפש מתמחים בהדברת פשפשים מכל הסוגים כבר למעלה מ-15 שנים. מהם בעצם פשפשים ולמה הם כל כך מטרידים? מהו פשפש המיטה ואיך ההטרדה שלו באה לידי ביטוי? היכן אפשר למצוא מדביר מקצועי שידביר פשפשים בלוד? גלו כאן ועכשיו.

 

הדברת פשפשים בלוד עם שנתיים אחריות!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית – ללא התחייבות!
ריסוס פשפשים בלוד עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-970-3834

הדברת פשפשים בלוד

איפה מסתתרים פשפשים בבית?

המאפיין העיקרי של פשפשים, ביחס למזיקים אחרים, הוא העובדה שלא מדובר בטפילים. הפשפשים מתגוררים במקומות רבים בסביבת האדם, כאשר היותר מוכרים שבהם הם מזרנים ומיטות, שקעים חשמליים וארונות. במהלך היום הפשפשים מסתתרים בתוך חריצים, מתחת למזרנים, בתוך הדפנות של המיטות ועוד. הגודל המזערי ומבנה הגוף שלהם, מאפשר לפשפשים להסתתר ללא חשש שיתגלו.

 

מה כוללת הדברת פשפש המיטה בלוד?

השלב הראשון בביצוע הדברת פשפש המיטה בלוד הוא הרחקה של כמות גדולה ככל האפשר של פשפשים. לאחר שבוצע זיהוי פשפשי המיטה, ההרחקה מתבצעת באמצעות שאיבת אבק מקצועית עם שואבים בעלי כושר יניקה משמעותי. בשלב הבא מתבצעת פעולת ריסוס, שמחסל את הפשפשים שנשארו. בשלב האחרון מטופלים הבגדים וכל ציוד אחר שהיה בארון. המקומות המתאפיינים ביותר בקיומם של פשפשי מיטה הם חדרי אירוח, הוסטלים ואפילו בתי מלונות שלא בצעו טיפול מונע בזמן.

 

מתי כדאי להזמין הדברת פשפשי מיטה בלוד?

ההזמנה של מדביר מקצועי צריכה להתבצע סמוך ככל האפשר למועד שבו מתגלים הפשפשים בבית או בעסק. ככל שהטיפול יתעכב, הפשפשים יתרבו במהירות. נקבת הפשפש מטילה מספר גדול מאד של ביצים, שאם לא יטופלו במהירות הן יהפכו לפשפשים שעלולים להטריד את מנוחת כלל הדיירים בבית. אם מתברר שהפשפשים חדרו לאחד החדרים בבית, מומלץ מאד לבדוק מקומות נוספים. הניסיון מלמד שפשפשים נוטים להתפשט במהירות.

להלן טבלה קצרה המפרטת סוגים של טיפול בפשפשים.

איפה נמצא הפשפש סוג הטיפול תהליך ההדברה
הדברת פשפשי מיטה בלוד שנמצא על מזרון הדברת פשפש מיטה בשלב הראשון מבצעים שאיבת אבק חזקה, שתסיר מספר גדול ככל האפשר של פשפשי המיטה. בשלב הבא עוברים על המקומות הנגועים עם קיטור, בחום שהורג את הפשפשים ואת הביצים. השלב השלישי הוא ביצוע ריסוס, באמצעות חומרים מיוחדים שהורגים גם את הפשפשים והביצים שחמקו מכל הטיפולים האחרים.
שקע חשמל הדברת פשפשים בשקע חשמלי הדברת פשפשים מתחילה בפירוק שקע החשמל הנגוע, שאחריו מתבצעת שאיבה שלהם באמצעות שואב אבק עוצמתי, לאחר מכן מתבצע ריסוס שמחסל את כל הפשפשים שנשארו.
ארונות בחדר השינה הדברת פשפשים בארון בשלב הראשון מרוקנים את כל הארון, ושולחים את הבגדים והפריטים הנגועים שבו לכביסה ולטיפול. השלב הבא הוא שאיבת הפשפשים באמצעות שואב אבק עוצמתי. לאחר מכן מתבצעת פעולת ריסוס.

אם יש לכם עניין לבצע הדברת פשפשים יעילה, אתם במקום הנכון. צרו קשר כבר כעת והמדבירים של סטופ פשפש יגיעו אליכם בהקדם. הם יבדקו את השטח במטרה לזהות את מקומות המחבוא של הפשפשים. פעולות ההדברה שיבואו בשלב הבא נועדו לחסל את הבעיה ולעכב ככל שניתן את החזרה שלה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים