להזמנה מיידית

הדברת פשפשים בבני ברק

צרו איתנו קשר

הדברת פשפשים בבני ברק בעזרת שאיבה וקיטור

פשפשי המיטה הם יצורים קטנים מאוד וממש לא נחמדים ולא נעימים לאדם. הם יוצאים בלילה וכל מבוקשם זה לאכול, מה לאכול? את הדם שלכם, הפשפשים הקטנים הם מוצצי דם והם מחכים לכם בעיקר על מזרון המיטה. הם מייצרים עקיצות קטנות ומגרדות על גופכם ומתרבים בקצב מסחרי. אם פשפש המיטה נמצא אצלכם בבית, אתם חייבים להזמין הדברת פשפשים בבני ברק, משום שלמעשה אין דרך אחרת להיפטר מהם. ברגע שהם נכנסו אליכם לבית או לחדר, הם כאן כדי להישאר ולהמשיך להתרבות.

 

הדברת פשפשים בבני ברק עם שנתיים אחריות!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית – ללא התחייבות!
ריסוס פשפשים בבני ברק עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-970-3834

הדברת פשפשים בבני ברק

איך מבצעים הדברת פשפש המיטה בבני ברק?

הדברת פשפשי מיטה בבני ברק היא תהליך עם מספר משימות. זו הדברה שונה מאוד מהדברות אחרות שרובינו מכירים. בהדברה זו יש לעבוד בצורה יסודית מאוד ולבצע בכל חדר נגוע מספר פעולות. אין לוותר על אף שלב בדרך. ויתור על אחד מן השלבים עשוי להביא לכך שתיפטרו מכמות פשפשים נכבדת, אך יישארו כמה שיתחילו להתרבות מחדש והחדר יתמלא שוב בפשפשים. המטרה בהדברת פשפשי המיטה היא לנקות היטב ובאופן יסודי ביצים ופשפשים חיים ולמנוע את הקיום שלהם בחדר שלכם ובבית בכלל.

 

סרטון הדברת פשפשי המיטה בעזרת קיטור ושאיבה בבני ברק

 

שלבים בהדברת פשפשים

√ הוצאת בגדים, צעצועים ובדים אחרים לכביסה – פשפשי המיטה מתבייתים על בדים ומזרונים בעיקר, בדיוק המקומות שאיתם יש לכם מגע. כדי להביא להמתה שלהם, יש להכניס את הבגדים, התיקים, המצעים והצעצועים שבחדר למכונת הכביסה ולכוון על 60 מעלות. הפשפשים מתים בחום גבוה מאוד.

√ שאיבת החדר בכל האזורים שלו – בדגש על מזרון המיטה, כורסא, שקעים, ארון, משקוף הדלת. יש לבצע שאיבה בעזרת שואב אבק חזק ומקצועי ולא לפספס אף פינה בחדר. המדביר צריך לעבוד באופן יסודי.

√ שאיבה והדברת פשפשים בקיטור – לאחר הפעולות שבוצעו, המדביר המקצועי שלנו בסטופ פשפש יבצע הדברת פשפשים בכל הדרגות בכל אזורי החדר ועל  מזרון המיטה בעזרת קיטור המגיע ל-140 מעלות. בסיום ההדברה המדביר יבצע שאיבה יסודית שתדאג שלא יישארו ביצי פשפשים שעדיין לא בקעו מהביצה. ההדברה שמבצעים בסטופ פשפש היא הדברה עם אחריות, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאף פשפש לא ישרוד.

 

פשפש המיטה בקפלים של ספה בבני ברק

פשפש המיטה בדירה בבני ברק

 

כמה עולה הדברת פשפשי מיטה בבני ברק?

הדברת פשפשים היא הדברה לא פשוטה המחייבת עבודה יסודית. הכנו לכם טבלה המראה דוגמאות להדברות במקומות שונים של פשפשי המיטה, איך ביצענו את הליך ההדברה וכמה גבינו על השירות.

קריאת השירות מה ביצע המדביר שלנו כמה גבינו על השירות
הדברת פשפשי המיטה בהוסטל עם 10 חדרים המדביר שלנו נתן הנחיה לבעלי ההוסטל לפנות אותו מביגוד ומצעים שהיו בחדרים ולכבס אותם בחום של 60 מעלות. לאחר מכן עבר באופן יסודי בכל החדרים וביצע שאיבה והדברה באמצעות קיטור על חום 140 מעלות. 500 ₪ לחדר
הדברת פשפש המיטה בספות אירוח של אולם אירועים קטן באולם היו שלוש ספות אירוח שנמצאו באזור הלובי. המדביר שלנו ביצע הדברה של הספות ואזור הלובי בעזרת שאיבה וקיטור 500 ₪
הדברת פשפש המיטה בשני חדרים בבית המדביר שלנו ביצע הכנה לבעלי הבית וביקש הוצאה של כל הציוד כולל בגדים, מצעים ומגבות לכביסה בחום 60 מעלות. לאחר מכן בוצע ניקוי יסודי של החדר והזזת רהיטים. לאחר ביצוע פעולות אלו, ביצע שאיבת ביצים והדברת פשפשים בוגרים באמצעות קיטור וריסוס 1,500 ₪ לחדר
הדברת פשפש המיטה ברכב שאיבה של כל מושבי הרכב והדברת פשפשים בקיטור 1,000 ₪

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים