להזמנה מיידית

הדברת פשפשים בקרית מלאכי

צרו איתנו קשר

הדברת פשפשים בקרית מלאכי וחזרה לחיים נוחים

המאפיין העיקרי של פשפשים, הוא העובדה שמדובר במזיק מטריד במיוחד. מצד שני, פשפשי המיטה אינם מסוכנים מעבר למטרד שבעקיצות, שמתרחש בעיקר בלילות. הדברת פשפשים בקרית מלאכי מסייעת לדיירים בבית לישון לילה שלם ללא עקיצות. המדבירים של סטופ פשפש מתמחים בהדברת מזיקים, ובכלל זה פשפש המיטה, במהירות וביעילות. מהו פשפש מיטה? היכן מסתתר החרק הזה ולמה קשה לאתר אותו? איך בכלל מגיע פשפש המיטה לתוך הבית? היכן ניתן למצוא מדבירים מקצועיים שיטפלו בבעיה במהירות וביעילות?

 

הדברת פשפשים בקרית מלאכי עם שנתיים אחריות!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית – ללא התחייבות!
ריסוס פשפשים בקרית מלאכי עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-970-3834

הדברת פשפשים בקרית מלאכי

למה חשוב לבצע הדברת פשפשים בקרית מלאכי בהקדם האפשרי?

פשפש מיטה הוא חרק קטן בעל כושר הסתתרות והסוואה מעולים. הממדים של הפשפש הם כל כך קטנים, עד שהוא יכול להסתתר בתוך מקומות מסתור שקשה להעלות אותם על הדעת. עם המקומות שבהם החרק הזה מסתתר ניתן למנות חריצים וחורים במזרן עצמו, פינות שונות בחדר, ארונות בגדים ואפילו שקעי חשמל. בלילות יוצאים פשפשי המיטה ממקומות המסתור שלהם, עוקצים בני אדם או בעלי חיים שנמצאים בסביבה ומוצצים מהם דם. לאחר מכן הפשפשים חוזרים למקומות המסתור שלהם.

 

איך עושים הדברת פשפש המיטה בקרית מלאכי באופן מקצועי?

השיטה הבדוקה ביותר לביצוע הדברת פשפש המיטה בקרית מלאכי מחולקת לשלושה חלקים:

1. החלק הראשון כולל את איתור מקומות המסתור של הפשפשים.

2. החלק השני כולל את ההדברה – שאיבה חזקה ממזרנים, שקעי חשמל ופינות שונות בחדר.

3. בשלב השלישי מתבצע ריסוס – זאת במטרה למנוע מביצים שהטילו הנקבות לבקוע ולייצר דור חדש של פשפשי מיטה עוקצניים.

חשוב להדגיש שפשפשי מיטה בבית אינם מצביעים על בעיה של היגיינה או שמירה על הניקיון, ויכולים להופיע בכל מקום. גם בבתי מלון, הוסטלים שונים ובתי הארחה המקפידים מאד על הניקיון עשויה להתגלות בעיה דומה.

 

הליך הדברה של פשפש מיטה בקרית מלאכי

הליך ההדברה של פשפש מיטה דומה, פחות או יותר, בכל המקרים. בתחילה מבצעים שאיבה באמצעות שואב עוצמתי. השאיבה הזאת פותרת את מרבית הבעיה. בשלב הבא מתבצע ריסוס. עם זאת, עיקר הבעיה היא בדרך כלל לאתר בצורה נכונה את המקום שבו נמצאים הפשפשים. המדבירים המקצועיים של סטופ פשפש מנוסים ומכירים כל מקום מסתור אפשרי. בנוסף, יש אחריות על ההדברה.

להלן דוגמאות של מקרים שבהם בוצעה הדברת פשפשים יעילה:

איפה התגלה הפשפש איך הגיע הפשפש סוג הטיפול בפשפש
פשפש מיטה במזרן בחדר ההורים כנראה שהפשפש הגיע עם חיית המחמד, או בצורה אחרת מחוץ לבית. בוצעה שאיבה באמצעות שואב עוצמתי. בהמשך ריסוס במטרה לפגוע גם בביצים שהטילו הנקבות ולמנוע מהן לבקוע.
פשפש מיטה בחדר הילדים פשפש הגיע כנראה עם המיטה החדשה של הילדים, שנרכשה לא מכבר. בוצעה שאיבה חזקה באמצעות שואב עוצמתי במיוחד. בהמשך –  ריסוס באמצעות חומרים שהורגים גם את הביצים.
פשפש מיטה בשקעי חשמל במקומות שונים בבית פשפשי מיטה הגיעו לשקעי החשמל בחדרים שונים בבית. המדבירים בצעו סריקה יסודית, שבה נמצאו פשפשי מיטה גם בשקעי חשמל כמעט בכל חדר בבית. השקעים פורקו ובוצעו פעולות ניקיון והדברה. בוצעה גם שאיבה חזקה.
פשפשי מיטה בארון הבגדים בחדר ארונות פשפשים הגיעו לחדר הארונות בבית ונמצאו גם בשקעי החשמל. הבגדים וכלי המיטה נשלחו לחיטוי. בוצעה הדברה בחדר הארונות בכללותו, כולל שאיבה חזקה וריסוס.

אם יש לכם ולבני הבית צורך בביצוע הדברת פשפשים איכותית, מהירה ויעילה, על ידי מדביר מקצועי ומנוסה, זה בהחלט המקום הנכון והמתאים ביותר עבורכם. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמדבירים של סטופ פשפש יחזרו אליכם בהקדם. הם יבינו את הצרכים ואת מהות הבעיה ויפעלו ביעילות ובמקצועיות על מנת להיפטר ממנה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים