להזמנה מיידית

הדברת פשפשים בהוד השרון

צרו איתנו קשר

הדברת פשפשים בהוד השרון – עד אחרון הפשפשים

פשפש מיטה הוא אחד החרקים הניידים ביותר בכדור הארץ. אחרי שכבר כמעט והוכחד, היום אפשר למצוא אותו בכל פינה – בעיקר בגלל הטיולים הרבים שלנו בכל רחבי העולם והיכולת של הפשפש לעבור ממקום למקום עם המזוודות והבגדים של התיירים. גם בהוד השרון יש לא מעט מקרים של פשפשי מיטה – וחשוב לטפל בהם מיד ובאופן מקצועי, לפני שהם מתרבים (נקבת הפשפש מסוגלת להטיל גם 300 ביצים) ומוצצים מכם עוד ועוד דם. עם סטופ פשפש אתם יכולים לישון בשקט, בידיעה שהצוות המיומן שלנו יעשה את כל מה שצריך כדי לבצע הדברת פשפשים בהוד השרון ולחסל את כל הפשפשים עד האחרון שבהם.

 

הדברת פשפשים בהוד השרון עם שנתיים אחריות!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית – ללא התחייבות!
ריסוס פשפשים בהוד השרון עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-970-3834

הדברת פשפשים בהוד השרון

למה חשוב לבצע הדברת פשפש המיטה בהוד השרון עם חברה מקצועית?

כדי להבין למה רק הדברה מקצועית במיוחד יכולה לחסל את כל פשפשי המיטה שהגיעו אליכם, רצוי קודם לדעת כמה פרטים אודות החרק צמא הדם. הפשפשים קטנים מאוד ובעלי מבנה גוף פחוס – דומים לגרעין של תפוח. הם יודעים להתחבא במקומות רבים – למשל בתוך המזרון או בחריצים זעירים במסגרת המיטה, ולכן יכול מאוד להיות שבכלל לא תבחינו בהם ורק תרגישו אותם ואת העקיצות שלהם.

בהתאם רק חברה עם ניסיון רב בביצוע הדברת פשפש המיטה בהוד השרון יודעת לאתר את כל הפשפשים שמתחבאים אצלכם בחללים השונים – ולחסל את כולם עד האחרון שבהם, כולל הביצים אם הוטלו.

 

ניטור פשפשי מיטה בוגרים בבית פרטי בהוד השרון בשכונת גיל עמל

הדברת פשפשי מיטה בהוד השרון

 

איך מתבצעת הדברת פשפשים בהוד השרון?

אחרי סריקה יסודית בכל החדרים כדי לזהות את כל המיקומים של הפשפשים, בשלב ראשון נבצע שאיבה עוצמתית מאוד כדי להיפטר מחלק גדול מהחרקים המציקים האלה (בהקשר זה כדאי לציין שפשפשי מיטה לא מעבירים מחלות אבל עקיצות של פשפשים שלהם מגרדות מאוד ועלולות לגרום גם לתגובה אלרגית. בנוסף, כשהם מוצאים מקור טוב לדם, הם ימשיכו לעקוץ גם אם לא כל לילה).

השלב השני הוא קיטור בטמפרטורה גבוהה. פשפשי מיטה רגישים לחום גבוה וכך גם הביצים שלהם ולכן זהו שלב קריטי בטיפול. על מנת לוודא שגם ביצים ופשפשים ששרדו את הקיטור ייעלמו מהחיים שלכם נבצע גם ריסוס. חשוב להדגיש שבאזור המיטה אסור להשתמש בחומרים רעילים, ולכן הריסוס הוא של פירתרואידים – תרכובות סינתטיות שמחקות חומר שמייצרות חרציות כדי להילחם בחרקים לא רצויים מבחינתן.

 

הדברת פשפש המיטה בהוד השרון עם אחריות מלאה

הדברת פשפשים בהוד השרון כוללת גם ביקור נוסף במידת הצורך – עד להשלמת החיסול המלא. בכל מקרה אתם מקבלים מאיתנו אחריות על הטיפול, ולכן גם אם יש פשפש שהצליח להתחמק מהשאיבה, מהקיטור ומהריסוס, אנחנו נחזור ונחסל גם אותו.

עוד כדאי לדעת שהריסוס כולל גם חומרים מעכבי גדילה. הסיבה: למנוע מביצים ששרדו את התהליך להתפתח לכדי פשפשים בוגרים.

 

דוגמאות לטיפולים מוצלחים בפשפשים בהוד השרון

לסטופ פשפש ניסיון עשיר בטיפול נגד פשפשי מיטה, וגם בהוד השרון כבר ביצענו לא מעט עבודות בהצלחה מלאה. הנה מספר דוגמאות:

מקום אופן הטיפול ודגשים מחיר
הדברת פשפשי מיטה בחדר תינוק הגענו במהירות לבית וזיהינו פשפשים מתחת למזרון במיטת התינוק וגם בכורסת ההחתלה. חיסלנו את כל הפשפשים בשאיבה ובקיטור, וגם וידאנו שאין פשפשים בחדרים אחרים 500 ש"ח
הדברת פשפשים בצימר בהוד השרון פשפשי מיטה שהגיעו עם אחד האורחים. ביצענו שאיבה, טיפול בקיטור חם וריסוס, והמלצנו על כביסה של כל המצעים בטמפרטורה של 60 מעלות. חזרנו למחרת כדי לבצע סריקה יסודית – ולאחר שהשטח נמצא נקי לגמרי הצימר חזר לפעול 1,500 ש"ח
פשפשים במסגרת תמונה בית פרטי בהוד השרון שבו בני הבית סבלו מעקיצות רבות. החיפוש גילה את הפשפשים מתחבאים במסגרת של תמונה גדולה בחדר השינה. כמו כן מצאנו ביצים בנקודות מסתור. הגענו גם לביקור נוסף כדי להשלים את העבודה 750 ש"ח
הדברת פשפשים בסלון נוכחות גבוהה של פשפשים בספה, ברגליים של שולחן פינת האוכל וגם בשקעי חשמל. לאחר טיפול יסודי הספה הפכה לנקייה לגמרי מפשפשים ונמנע הצורך לזרוק אותה 600 ש"ח

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים