להזמנה מיידית

הדברת פשפשים ביבנה

צרו איתנו קשר

הדברת פשפשים ביבנה – 100% הצלחה, 100% אחריות

פשפש המיטה הוא חרק מציק במיוחד. העקיצות שלו מגרדות מאוד, הוא עלול לעקוץ אדם גם 5 דקות ואפילו רבע שעה ברצף ובנוסף הוא מתרבה בקצב מהיר משום שכל נקבת פשפש יכולה להטיל גם 300 ביצים. צורת הגוף שלו והמימדים – פשפשי מיטה נראים כמו גרעינים של תפוח – מאפשרים להם להתחבא בכל מקום כמעט, ולכן רק טיפול מקצועי במיוחד בבעיה יכול להבטיח 100% הצלחה. סטופ פשפש מספקת את השירות באחריות מלאה ומתחייבת לבצע את כל מה שצריך עד שלא יישאר אצלכם ולו פשפש אחד.

 

הדברת פשפשים ביבנה עם שנתיים אחריות!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית – ללא התחייבות!
ריסוס פשפשים ביבנה עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-970-3834

הדברת פשפשים ביבנה

איך אפשר לדעת בוודאות שהבעיה היא פשפשי מיטה?

הסימנים העיקריים הם העקיצות המרובות בפנים וגם בגפיים ובגב, כתמי דם וצואה על המצעים שלכם, נשלים לבנים במקומות שונים (למשל שקעים) ובחלק מהמקרים תצליחו לראות גם את פשפש המיטה עצמו שאורכו הוא 5 מ"מ, צבעו כהה והצורה שלו פחוסה.

בכל מקרה תוכלו לשלוח אלינו תמונות בווטסאפ ונעזור לכם לזהות את החרק ולוודא שאכן מדובר בפשפשי מיטה שמחייבים טיפול מקצועי.

 

הדברה נגד פשפשי מיטה בחדר שינה ביבנה בשכונת נאות בן גוריון

הדברת פשפשי מיטה ביבנה

 

מה כוללת הדברת פשפשים ביבנה?

הטיפול במפגע חייב להיות מקיף כדי שכל הפשפשים יחוסלו ובנוסף לא תישאר אצלכם אף ביצה שעלולה להתפתח לפשפש מיטה בוגר.

בהתאם הדברת פשפשים ביבנה כוללת גם שאיבה עוצמתית בכל מקום נגוע וגם שימוש בקיטור בטמפרטורה גבוהה. הקיטור מחסל גם את הביצים וגם את הפשפשים הבוגרים שרגישים לחום גבוה. להשלמת הטיפול נבצע ריסוס שכולל גם חומרים מעכבי גדילה, כך שגם אם יש ביצים ששרדו את הקיטור הן לא יתפתחו.

דגש נוסף הוא שימוש בחומרים בעלי רעילות נמוכה כדי שהמיטה שלכם לא תתמלא בכימיקלים מזיקים. בדרך כלל חומרי ההדברה הם ממשפחת הפירתרואידים, כלומר חיקוי של חומר בשם פירתרין שמופק ע"י חרציות.

 

דוגמאות של הדברת פשפש המיטה ביבנה שהסתיימו בהצלחה מלאה

הדברת פשפשי מיטה ביבנה מחייבת ניסיון רב כדי להצליח לאתר את כל מקומות המסתור של החרק וגם את המקומות שבהם הוא הטיל ביצים. הנה מספר דוגאות לסיפורי הצלחה שלנו במשך כל השנים שבהן אנחנו בתחום:

למה קראו לנו? מה עשינו? מה היה המחיר?
פשפשים בצימר במושב ליד יבנה טיפול מקיף שכלל ניטור של כל החדרים, שאיבה, הדברה בקיטור וריסוס עם 2 סוגי חומרים. בעלי הצימר קיבלו המלצה לכבס את כל המצעים בטמפרטורה של 60 מעלות 1,500 ש"ח
פשפשים בדירת 5 חדרים שני ביקורים כדי להתמודד בהצלחה עם כמות גדולה של פשפשי מיטה ושל ביצים בכל חדרי השינה 2,000 ש"ח
פשפשים במיטת תינוקת הגענו לבית המטופח מיד כשזוג הורים צעירים הזעיק אותנו. לאחר שהתינוקת קמה עם סימני עקיצות רבים. איתרנו נגיעות של פשפשים במיטה שלה וחיסלנו את כולם בשאיבה ובקיטור. לאחר מכן סרקנו את הבית ביסודיות כדי לוודא שאין עוד פשפשים או ביצים 500 ש"ח
פשפשי מיטה במזרון זוגי חדש האישה כבר חשבה לזרוק את המזרון למרות שהוא חדש. לאחר ההדברה המוצלחת, שכללה גם חיסול פשפשים שהתגלו בחריץ בקיר, התאפשר המשך השימוש במזרן 600 ש"ח

 

סילוק מלא של פשפשי מיטה ביבנה – באחריות!

במידת הצורך הדברת פשפשים תכלול ביקור נוסף, ללא תוספת עלות. הביקור השני נועד לוודא שאף פשפש מיטה לא שרד את הטיפול ולא הצליח להתחמק גם מהשאיבה, גם מהקיטור וגם מהריסוס. אם נשארו נגיעות, ביקור זה יכלול הדברה נוספת – שמחסלת גם את אחרוני הפשפשים כך שתוכלו לישון בשקט בלילה כשאתם יודעים שלא תתעוררו עקוצים.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים