להזמנה מיידית

הדברת פשפשים בחדרה

צרו איתנו קשר

איך מתגברים על פשפשים בעזרת הדברת פשפשים בחדרה?

פשפשים הם סוג המזיקים שיכול למרר את החיים של דיירים בבית שאליו הם הצליחו לחדור. ביצוע הדברת פשפשים בחדרה מתבצע אחרי שהדיירים ובעלי הבית מבינים שהפשפשים לא הולכים לשום מקום ואם לא תתבצע במהירות הדברת פשפשים, הם עלולים להיתקע עם הבעיה הזאת לאורך זמן. המדבירים של סטופ פשפש מתמחים חיסול מלא של פשפשים בכל מקום אליו הם חדרו. איך מגיעים פשפשים לתוך הבית? איפה יכולים המזיקים המטרידים הללו להסתתר? מה צריך לעשות כדי להיפטר מהם אחת ולתמיד? כל התשובות כאן לפניכם.

 

הדברת פשפשים בחדרה עם שנתיים אחריות!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית – ללא התחייבות!
ריסוס פשפשים בחדרה עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-970-3834

הדברת פשפשים בחדרה

איך פשפשים הגיעו לבית שלכם?

בדרך כלל פשפשים לא מגיעים סתם כך לתוך הבית. פשפשים יכולים להגיע בשלוש דרכים – באמצעות מזרון או פריט ריהוט אחר שהיה נגוע בפשפשים, באמצעות אחד הדיירים – בדרך כלל בן משפחה שהיה בטיול או שהה במקום נגוע בפשפשים או חיית מחמד שהביאה איתה פשפשים מהגן הציבורי הקרוב. למרבה הצער, פשפשים הפכו בשנים האחרונות לבעיה של ממש, וככל הנראה הגיעו לארץ ביחד עם מטיילים שחזרו מחו"ל או באמצעות רהיטים שהגיעו ממדינות שבהן לא בוצע טיפול נאות בנושא. העובדה שבחלק ניכר מהמקרים יש צורך בפעולת הדברת פשפשים מקיפה מעידה שהם הגיעו לבית בצורה מאסיבית, ביותר מדרך אחת.

 

ככה נראה פשפש המיטה בבית בחדרה

פשפש המיטה בדירה בחדרה

 

אילו שלבים כוללת הדברת פשפש המיטה בחדרה?

אחת הבעיות שכל מדביר מקצועי מודע לה היא הצורך לאתר איפה בדיוק מסתתרים הפשפשים. למזיק העוקצני הזה יש יכולת הישרדות מדהימה והוא יכול להסתתר במקומות שנראים משונים – כולל אפילו בתוך שקעים חשמליים. הדברת פשפש המיטה בחדרה כוללת זיהוי מקומות המסתור של הפשפשים בחדר מסוים או בכל הבית. בשלב הראשון מתבצעת שאיבה באמצעות שואב אבק עוצמתי שמוציא את הפשפשים גם מתוך סדקים קטנים מאד. בשלב השני מתבצעת פעולת ההדברה באמצעות קיטור עוצמתי וחומרי הדברה המחייבים את הדיירים להתרחק מהמקום לזמן מה.

 

דוגמאות של הדברת פשפשים בחדרה על יד מדבירים מקצועיים

בשורות להלן נסקור פעולות הדברה לדוגמה, שבוצעו על ידי מדבירים מקצועיים במצבים שונים. מדובר בסקירה כללית ורק בחלק מהמקומות וחלק מהמצבים שבהם נדרשת הדברת פשפשים יסודית:

איפה נמצא הפשפש מה עשינו מחיר
פשפשים בכל הבית – דירת 3 חדרים הדברה בכל אחד מהחדרים בבית – שאיבה מקצועית וביצוע הדברה בכל מקום שבו נמצאו פשפשים. המדביר ביצע סריקה יסודית ומצא מצבורים של פשפשים אפילו בשקעים חשמליים ובמקומות מסתור רבים אחרים. 4,000 ₪
פשפש בספה ובכורסאות בסלון הדברת פשפשים שכנראה הגיעו עם רהיטים חדשים. בוצעה שאיבה חזקה ויסודית בספה ובכורסאות, כולל גם בכריות שעליהן. בוצעה גם הדברת פשפשי המיטה על השטיח, שבו נמצאו הרבה מאד פשפשים מטרידים. 800 ₪

 

פשפש בחדר שינה פשפשים בחדר שינה נמצאו במזרן של המיטה הזוגית החדשה. הפשפשים התפשטו בחדר השינה כולו. הפשפשים הגיעו ככל הנראה יחד עם המיטה שנרכשה לא מזמן. בוצעה הדברת פשפשים בכל החדר, כולל שקעים ופינות נסתרות. 1,500 ₪

פשפשים הם אולי לא מזיקים במיוחד ולא פוגעים בשום צורה שהיא ברהיטים, בביגוד ובכלל. מצד שני, מדובר במזיק עוקצני ומטריד שאם לא מטפלים בו, ממשיכים לעבור לילות שלמים של התגרדות. אם יש לכם צורך בביצוע הדברת פשפשים מקצועית, אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת ומדביר שלנו יגיע אליכם במהרה. הוא יזהה בתוך זמן קצר את המקומות המדויקים שבהם נמצאים הפשפשים ויפעל במרץ לפתרון הבעיה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים