להזמנה מיידית

הדברת פשפשים ברמלה

צרו איתנו קשר

הדברת פשפשים ברמלה ומעבר לשינה נעימה ללא עקיצות

הפשפש הוא אחד המזיקים שהיכולת שלו להטריד היא גבוהה. הפשפש עוקץ והעקיצות עלולות להיות כואבות למדיי. הבעיה הגדולה עם פשפשים היא הקושי לגלות איפה הם מסתתרים, ומכאן גם הקושי להדביר אותם. בטבלה שנביא בהמשך, נפרט יותר באשר למקומות המסתור ודרכי הפעולה להדברת פשפשים. המדבירים של סטופ פשפש אמונים על הדברת פשפשים ברמלה במהירות וביעילות. מהו פשפש ומהי הבעייתיות באיתור ובהדברה שלו? היכן נמצאים הפשפשים ולמה חשוב לנקוט משנה זהירות? איך מדבירים פשפש מיטה? כל התשובות על השאלות הללו נמצאות כאן לפניכם.

 

הדברת פשפשים ברמלה עם שנתיים אחריות!
שואב
קיטור עוצמתי 200 מעלות
ניטור פשפשים בבית – ללא התחייבות!
ריסוס פשפשים ברמלה עם חומר מיוחד לפשפשים

לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-970-3834

הדברת פשפשים ברמלה

פשפשים והבעייתיות שלהם

פשפש המיטה הוא חרק קטן, שבבגרותו מגיע לגודל מרבי של 5 מילימטרים. הגודל הזה והמבנה הדק של הגוף שלו מאפשרים לפשפש המיטה להסתתר בסדקים ובקפלים של שמיכות, סדינים ומזרנים ובמקומות אחרים. הדברת פשפשים ברמלה מתבצעת בשלושה שלבים:

1. בשלב הראשון מאתרים המדבירים את המקומות שבהם נמצאות כמויות גדולות של פשפשים.

2. בשלב השני מבוצעות פעולות שהמטרה שלהן להדביר את הפשפשים עצמם.

3. בשלב השלישי יש צורך לטפל גם בביצים של נקבות הפשפש, במטרה למנוע את צמיחת הדור הבא של פשפשים.

ככל שההדברה תתבצע בשלבים מוקדמים של הבעיה, כך יהיה קל יותר לטפל בה.

 

באילו מקומות מבצעים הדברת פשפש המיטה ברמלה?

כשאזרח הממוצע, זה שלא מבין כל כך בנושא ולא תמיד יודע מה ההבדל בין פשפשים לבין פרעושים, יוצא מנקודת הנחה שפשפש המיטה אכן נמצא רק במיטה. למעשה, הדברת פשפש המיטה ברמלה נדרשת במקומות רבים ובלתי צפויים בבית, שם עלולים הפשפשים שכבר הצליחו לחדור לתוך הבית להסתתר. עם המקומות הללו ניתן למנות:

√ מזרנים וכלי מיטה: פשפשי מיטה מסתתרים במזרנים וכלי מיטה שונים – סדינים, שמיכות, כיסויי מיטה וכיוצא באלה.

√ שקעי חשמל: לא אחת קורה שקבוצות גדולות של פשפשי מיטה מתמקמות בתוך שקעי חשמל, המשמשים להם מקומות מסתור מצוינים. הפשפשים יוצאים משם לעת לילה, שותים את דמם של הקורבנות וחוזרים לשקעים. מדביר מקצועי יכול לזהות במהירות יחסית את עצם הקיום של פשפשים בשקעי חשמל.

√ ריהוט: ספות וכורסאות, כמו גם רהיטים אחרים, מכילים חלקי ריפוד שעשויים לשמש מקומות מסתור מעולים. לעיתים קורה שפשפשי מיטה מגיעים ביחד עם הרהיטים החדשים לתוך הבית.

√ ארונות: פשפשי המיטה מגיעים לארונות עצמם ומסתתרים בתוך כלי מיטה ובגדים בתוך הארונות.

 

מאיפה מגיעים פשפשי מיטה?

פשפשי המיטה יכולים להגיע לתוך הבית במגוון דרכים:

√ ריהוט חדש שמגיע לבית: לא אחת קורה שריהוט חדש בנקנה לבית מגיע כשבתוך המזרנים והריפודים שלו יש פשפש מיטה. זה עשוי להיות ריהוט יד שנייה או ריהוט יד ראשונה שהמוכרים לא הקפידו לחטא מראש ולרסס נגד פשפשי מיטה.

√ על ידי הדיירים עצמם: משפחות רבות יוצאות לטיולים בארץ ובעולם. לא אחת המטיילים מגיעים להוסטלים, בתי מלון עממיים, אכסניות וכיוצא באלה מקומות שלא תמיד מקפידים על חיטוי קבוע נגד התופעה המטרידה הזאת. הפשפשים נדבקים לבגדים, למזוודות ולחפצים אחרים, ונכנסים הביתה יחד עם בני הבית שחזרו מטיול. הם מתרבים במהירות, ובשלב מסוים הופכים למטרד של ממש.

 

איך מדבירים פשפש מיטה?

הדברת פשפשי מיטה הוא תהליך ארוך יחסית ולא פשוט. בשלב הראשון יש לבצע שאיבה של הפשפשים מתוך החריצים במזרנים ומקומות אחרים, באמצעות שואב אבק עוצמתי במיוחד. בשלב השני יש לחטא את המזרנים, על מנת להרוג את הפשפשים הפעילים. בשלב האחרון יש לטפל גם בביצים שהטילו נקבות הפשפש, במטרה למנוע את הדור הבא של הפשפשים. הליך של הדברת פשפשים לרוב איננו מסתיים במפגש אחד. בדרך כלל מדובר בשני מפגשים, שלושה ולעיתים אפילו ארבעה – בהתאם לחומרת הבעיה ואופי הטיפול הנדרש. לכן, גם העלויות של הדברת הפשפשים הן גבוהות יחסית להדברה של כל מזיק אחר.

 

האם הדברה נגד פשפשי מיטה ברמלה היא חד פעמית?

למרבה הצער, אי אפשר לומר שהדברה של פשפשי מיטה היא פעולה חד פעמית שלא תחזור. מדבירים מקצועיים אמנם יכולים להתגבר על בעיה קיימת ולהדביר אותה. עם זאת, פשפשים יכולים להגיע ממקומות שונים. הכנסת מזרן חדש הביתה עלולה להביא איתה פשפשים. גם חזרה מחו"ל אחרי שהות בבית מלון או באכסנייה שבה היו פשפשים, והם נדבקו למזוודות ולבגדים, יכולה להכניס פשפשים הביתה. גם סלון חדש עלול להגיע הביתה כשהוא נגוע בפשפשים.

 

מקרים שבהם פעלו המדבירים שלנו במקצועיות ברמלה

להלן רשימה חלקית של מקרים שבהם פעולה מקצועית של מדבירים פתרה את הבעיה:

איפה התגלה הפשפש איך הגיע הפשפש סוג הטיפול בפשפש
הדברת פשפש מיטה ברמלה במזרן בחדר הילדים לא ברור. אולי הגיע עם המזרנים החדשים שנרכשו עבור הילדים. בני משפחה חשבו כי מדובר על פרעושים במיטה שחדרו לבית יחד על הכלב שלהם שאיבה באמצעות שואב עוצמתי, ריסוס ופעולות נוספות במטרה לפגוע גם בביצים של הנקבות.
פשפש מיטה בסלון פשפש הגיע ככל הנראה עם הריהוט החדש שנרכש אחרי השיפוצים זיהוי המקומות שבהם נמצאים פשפשים, שאיבה חזקה, ריסוס באמצעות חומרים שהורגים גם את הביצים.
הדברת פשפש מיטה ברמלה בשקע החשמל פשפש הגיע לשקעי החשמל בחדרים שונים בבית המדבירים סרקו מקומות אפשריים שבהם עלולים להימצא פשפשים. נמצאו פשפשים בשקעי החשמל. בוצעו פעולות ניקיון והדברה, כולל ריסוס ושאיבה חזקה
פשפש בארון הבגדים פשפשים הגיעו לתוך ארון הבגדים הבגדים וכלי המיטה נשלחו לחיטוי. בארון עצמו בוצעו פעולות שאיבה חזקה וריסוס.

אם יש לכם עניין בביצוע הדברת פשפשים בעיר רמלה במהירות וביעילות, על ידי מדבירים איכותיים עם אחריות, אתם במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמומחים של סטופ פשפש יחזרו אליכם בהקדם. הם ילמדו את הבעיה ויפעלו לפי הצורך על מנת להיפטר ממנה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים