להזמנה מיידית

כיסוי מזרון נגד פשפשים

צרו איתנו קשר

האם כיסוי מזרון נגד פשפשים פותר את הבעיה?

פשפש המיטה הוא אחד החרקים המציקים ביותר. רק עצם המחשבה שבזמן שאנחנו ישנים יש מישהו שמטפס עלינו, עובר במקומות שונים בגוף, בוחר לעצמו מקום לעקיצה ומתחיל למצוץ את הדם גורמת לתחושה לא נעימה, וכשמוסיפים את הגירודים האינטנסיביים בבוקר המסקנה ברורה: כדאי לעשות הכל כדי לפתור את הבעיה. בהתאם עולה השאלה שבכותרת, האם הפתרון הוא כיסוי מזרון נגד פשפשים – ובעמוד זה תמצאו תשובה מקיפה עליה.

 

מי צריך מגן מזרון לפשפשים?
האם זה מונע פשפשים?
לייעוץ בחינם עם מדביר פשפשים מוסמך לחצו כאן

לבירורים נוספים חייגו:
055-970-3834

כיסוי מזרון נגד פשפשים

מה עושה מגן מזרון נגד פשפשי מיטה?

כיסוי מזרון או מגן מזרון שמוגדר כ"נגד פשפשים" הוא מעטפת אטומה שמונעת חדירת פשפשים אל המזרון. בנוסף המגן מונע הצטברות קרדית אבק, עוד חרק שהנוכחות שלו גורמת לנזק (ובפרט לאנשים שסובלים מאלרגיה אליו), וגם חוסם מעבר נוזלים אל המזרון.

כיסוי מזרון איכותי יספק את ההגנה הנ"ל מפני קרדית האבק ונוזלים מבלי לפגוע בנוחות השינה, והוא בהחלט מסייע להאריך את תוחלת החיים של המזרון עצמו. מצד שני, חשוב להדגיש שין כיסוי מזרון נגד פשפש המיטה, יקר ככל שיהיה, שמצליח לפתור באמת את בעיית הפשפשים.

 

איפה מסתתרים הפשפשים שמגיעים לבתים?

כיסוי המזרון מונע כאמור כניסה של פשפשי מיטה לתוך קפלי המזרון ולכל מקום אחר בתוכו – אבל הפשפשים פשוט ימצאו להם מקומות אחרים להסתתר בהם. בהקשר זה כדאי לדעת שלפשפשי מיטה יש גוף פחוס, ובזכותו והודות למידות הזעירות שלהם (פשפש בוגר מגיע לאורך של 5-6 מ"מ בסך הכל), הם יכולים להידחס לכל מקום כמעט. אנחנו כבר מצאנו פשפשים במקומות כמו שקעים חשמליים, חריצים זעירים ברגליים של המיטה, סדקים בלתי נראים כמעט בקירות, בארגזי מצעים ובעוד מקומות שהם לא המזרון.

המסקנה המתבקשת: כיסוי מזרון נגד פשפשים אולי מרחיק אותם מעט מהאדם שישן על המזרון – אבל פשפשי המיטה יכולים להבחין במקור לדם גם ממרחק של מטר וחצי. הזיהוי של המיקום המדויק של הארוחה הבאה מבוסס על מחושים שקולטים חום גוף, ריכוז של CO2 שנפלט בזמן נשיפת אוויר, חומצה לקטית, זיעה ואפילו תאי עור שנושרים מהגוף. בהתאם גם אם בוחרים לכסות את המזרון, ויש לכך כאמור יתרונות שלא קשורים לפשפשים, לבעיה הזו נדרש פתרון אחר.

 

איך נפטרים באמת מפשפשי המיטה?

הדרך היחידה להיפטר מפשפשים במזרון היא הדברה מקצועית. ההדברה היא תהליך מקיף ויסודי, ובהתאם אפקטיבי מאוד.

השלב הראשון הוא ניטור של כל החדרים בבית. חשוב מאוד לסרוק לא רק את חדר השינה, כדי להיפטר גם מפשפשי מיטה שמתחבאים למשל בכיסוי הספה בסלון, ברגליים של השולחן בפינת האוכל ובמקומות נוספים. השלב השני הוא שאיבה בעוצמה גבוהה. בשלב הבא נעשה שימוש בקיטור חם. האדים בטמפרטורה הגבוהה ממיסים את הדבק שמחבר את ביצי פשפשי המיטה, ובנוסף הקיטור מגיע גם למקומות שהשואב מוגבל בהם.

השלב האחרון הוא ריסוס בעזרת שני סוגים של חומרי הדברה. חומר אחד מיועד לחיסול הפשפשים הבוגרים והחומר השני מונע את התפתחות הביצים ששרדו את השאיבה והקיטור – כך שהבעיה נפתרת באופן מלא.

 

למה חשוב לא להתעכב אלא להזמין מיד חברת הדברה?

פשפשי מיטה לא נעלמים מעצמם. בניגוד לג'וקים או יתושים שיכולים לצאת מהבית, לפשפש אין סיבה לעשות זאת מפני שמקור התזונה היחיד שלו הם בני אדם. בנוסף נקבת הפשפש מטילה במהלך החיים שלה עד 300 ביצים, ולכן התעלמות מהבעיה עלולה לגרום להתווספות עוד ועוד חרקים שמוצצים את הדם שלכם – גם אם המזרון מכוסה במגן. חברת הדברה מנוסה תבטיח לכם לילות שקטים וחיים בלי עקיצות מגרדות.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים