להזמנה מיידית

פשפש המיטה סנו

צרו איתנו קשר

במלחמה נגד פשפש המיטה סנו לא תעזור לכם – וזה למה…

פשפשי המיטה הם מבין המזיקים הקשים ביותר להדברה. בשנים האחרונות החרקים האלה פיתחו עמידות בפני חומרי הדברה כימיים, ביניהם חומרים שזמינים לקהל הרחב, כמו אלו של סנו, וכן חומרים שבהם משתמשים מדבירים מקצועיים. למעשה, אין שום דרך עבור האדם הפשוט להדביר את הפשפשים ללא ציוד מיוחד שיש בידיהם של מדבירים, כשאפילו תרופות סבתא למיניהן לא באמת עוזרות, ורק מספקות לפשפשים זמן נוסף להתרבות ולהציף את חדר השינה. מסיבה זו, מומלץ מאוד שלא תנסו להתמודד לבד עם הפשפשים, ותתנו למדביר מומלץ לעשות את זה עבורכם.

 

ניתן להדביר פשפש המיטה עם חומרי סנו? לא!
הזמינו הדברת פשפשים מקצועית במחיר הוגן 
צריכים ייעוץ בחינם? לחצו כאן לפניה בווצאפ
במקרים בהם יש עקיצות – הגעה לניטור הפשפשים

לבירורים נוספים חייגו לטלפון:
055-970-3834

 

אבל סנו K2000 הורג פשפשים, לא?

בנושא זה אנשים נוטים להתבלבל ולחשוב שתכשיר סנו K2000 הורג פשפשים, ואנחנו מבינים את הבלבול, אך הגיע הזמן לעשות קצת סדר בנושא זה. הסיבה לכך היא שאותם אנשים לא מבדילים בין פשפשים לפרעושים, והרי שעל סנו K2000 רשום שהוא מיועד לפרעושים. למעשה מדובר בשני חרקים שונים לחלוטין, כשפרעושים חיים בדרך כלל בדשא או בחול וניזונים מדם של בעלי חיים, בעוד שפשפשי המיטה נמצאים במזרן ובאזורים רבים אחרים בחדר השינה וניזונים מדם אדם. אל תתבלבלו – פרעוש ופשפש זה לא אותו דבר, וכל אחד מהם מצריך פעולות הדברה שונות.

סרטון שמראה מה קורה כשמנסים להדביר פשפשים ללא עזרה מקצועית

אז איך מחסלים פשפשים אם הם עמידים בפני הדברה?

האמת היא שפשפשים לא עמידים בפני הדברה, אלא בפני חומרי הדברה כימיים, ולכן צריך פשוט למצוא דרך אחרת להדביר אותם. אם כן, מה עושה הדברת פשפש המיטה לפשפשים? המדבירים שלנו משתמשים בחום כדי לקטול את הפשפשים. על אף שהמזיקים האלה עמידים בפני רעלים כימיים, חום לוהט מקיטור בטמפרטורה של 200 מעלות מסייע לחסל אותם באופן מידי. הבעיה היא שהחום לא קוטל את הביצים של הפשפשים, ולכן הם משתמשים גם במכונת שאיבה עוצמתית שעוזרת לשאוב את כל הביצים של הפשפשים, כולל הגופות המתות של אלו שהודברו בעזרת הקיטור.

 

למה לא מומלץ שתנסו להדביר פשפשים עם תכשיר סנו?

אם יש לכם מכונת קיטור או דרך להשיג אחת כזו, וכן שואב אבק חזק, אתם אולי שוקלים לנסות לבצע הדברת פשפשים בעצמכם, אך חכו רגע לפני שהרעיון הזה שוקע בראשכם. האם אתם באמת יודעים איפה לחפש ולמצוא את כל הפשפשים? אם לא, אתם למעשה לא תצליחו לפתור את הבעיה, שכן מספיק שתישאר נקבה אחת מופרית בסביבת החדר שלא הצלחתם לחסל כדי שהפשפשים יחזרו תוך 3 חודשים בלבד. חשוב להבין שהפשפשים לא נמצאים רק במזרן, אלא בשלל מקומות אחרים ונסתרים ברחבי החדר, כולל בתוך שקעים, בארונות, בפתחי אוורור ואפילו על התקרה. מדביר ידע היכן לחפש את כל הפשפשים ואיפה לטפל בהם כדי לוודא שלא יישאר אפילו אחד חי, וגם ייתן לכם אחריות על כך, ולכן מומלץ לסמוך עליו.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים