להזמנה מיידית

אקונומיקה נגד פשפש המיטה

צרו איתנו קשר

אקונומיקה נגד פשפש המיטה – האם זה עובד?

לאקונומיקה יש יכולות ניקוי גבוהות. כתוצאה מכך נהוג לייחס לחומרים אלה, שמבוססים על נתרן תת כלורי (בריכוז נמוך), גם פוטנציאל להרחקת חרקים מהבתים. אחד המזיקים המציקים ביותר הוא פשפש המיטה, ולכן באופן טבעי עולה השאלה האם האקונומיקה יעילה גם כדי לפתור בעיית פשפשים – ובעמוד זה תמצאו תשובה מקיפה לשאלה.

 

האם אקונומיקה נגד פשפשים באמת עוזרת?
למה להזמין מדביר פשפשים באופן מיידי?
לייעוץ עם מדביר פשפשים בווצאפ לחצו כאן

לפרטים נוספים בנושא חייגו לטלפון:
055-970-3834

אקונומיקה נגד פשפש המיטה

מתי כדאי להיעזר באקונומיקה להרחקת חרקים?

המונח "אקונומיקה" הוא למעשה שם מסחרי. המהות של חומר הניקוי היא ריכוז נמוך יחסית של נתרן תת כלורי, ובזכות חומר זה היא מצליחה להלבין כיורים ואסלות, לחטא רצפות ועוד משטחים ולחסל חיידקים ופטריות. כאמור נהוג לייחס לאקונומיקה גם יכולת לתרום למלחמה בחרקים שונים. כך למשל שטיפת הרצפות בבית עם מים שיש בהם מעט אקונומיקה עשויה להפחית את כמות הג'וקים מפני שהם נרתעים מהריח העז (אם כי חשוב להדגיש שאין ביטחון של 100% שלא יגיעו בכלל ג'וקים, מה גם שבימי הקיץ החמים מאוד הם מצליחים להתעופף ובכלל לא באים במגע עם הרצפה).

באופן דומה מריחת מספר טיפות של אקונומיקה על אדן תפחית את כמות הזבובים והברחשים שעוברים דרכו אל תוך הבית (אבל לא תמנע לגמרי את התופעה הלא רצויה). עוד כדאי לדעת בהקשר זה שגם חומץ הדרים יוצר את אותו אימפקט כמו האקונומיקה ביחס לג'וקים, זבובים וברחשים.

 

האם פשפש המיטה נרתע מאקונומיקה?

את הריח העוצמתי של האקונומיקות השונות אי אפשר לפספס – אבל פשפש המיטה, בחלק גדול מהמקרים, מצליח לחיות עם הריח הזה. בנוסף רצוי לזכור שבניגוד לזבובים שפשוט מתעופפים למקום אחר שימצאו בו שאריות מזון, ולג'וקים שגם להם קל יחסית למצוא מזון, עבור פשפש המיטה מדובר במשימה מורכבת הרבה יותר.

פשפשי המיטה כידוע ניזונים מדם של בני אדם בזמן שהם ישנים – ובגלל כושר התנועה היחסית מצומצם שלהם הם נוטים להישאר במקום שבו כבר מצאו מקור לארוחות ולא יוצאים לחיפושים ממושכים אחרי מקור חלופי.

 

מגבלות השימוש באקונומיקה

עוד סיבה שבגללה היעילות של אקונומיקה נגד פשפש המיטה מוגבלת היא המקומות שבהם מסתתר החרק הזה. כפי שניתן להבין מהשם שלו ומהרגלי האכילה שלו, ברוב המקרים הפשפשים נמצאים באזור המיטה. למשל, בחריצים שברגלי המיטה, מתחת למזרן, בארגז המצעים וכו'. באופן כללי הם מסתתרים כמעט תמיד בחדרי השינה השונים בבית – ושימוש באקונומיקה בחללים אלה, ובפרט ליד המיטה, עלול לחשוף את בני הבית לתופעות הלוואי הפחות נעימות של חומר הניקוי שמבוסס על נתרן תת כלורי.

 

זיהיתם פשפשי מיטה בבית? הבעיה רחבה יותר

אם ראיתם פשפש מיטה בחדר השינה או בחדר של ילד או ילדה, וגם אם לא ראיתם אבל התעוררתם בבוקר עם עקיצות פשפשים נפוחות ומגרדות – קרוב לוודאי שהבעיה רחבה הרבה יותר. ברוב המקרים יש מספר גדול יחסית של פשפשי מיטה, ועוד צרה היא ביצי פשפשים. נקבת הפשפש מטילה כמה מאות ביצים לאורך החיים שלה, במקומות נסתרים, והן לא ייפגעו גם בעקבות שימוש מסיבי באקונומיקה.

 

איך להיפטר מפשפשי מיטה בוודאות?

הדרך האפקטיבית היחידה להיפטר מפשפשי מיטה, בוודאות, היא הדברה מקצועית. מדבירים מיומנים ינטרו את כל החדרים בבית כדי לאתר את כל המקומות שבהם יש פשפשים או ביצים, ועל בסיס תמונת המצב העדכנית יגבשו תוכנית פעולה. ההדברה עצמה כוללת גם שימוש בקיטור חם, גם שאיבה בעוצמה גבוהה וגם ריסוס עם שני סוגים של חומרים, האחד לחיסול החרקים הבוגרים והשני למניעת התפתחות ביצים. במידת הצורך המדבירים יגיעו לביקור נוסף כעבור כ-10 ימים כדי לוודא שהמטרה הושגה, ואם נותרו פשפשים בודדים יחסלו גם אותם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים