להזמנה מיידית

איך פשפשים מגיעים לבית

צרו איתנו קשר

איך פשפשים מגיעים לבית ולמה אליכם?

פשפשי המיטה הם מזיקים לא נפוצים רק בבתים, אלא גם במלונות ובתי אירוח. ברגע שהם מגיעים אליכם הביתה, הם כאן כדי להישאר ולמעשה לא ניתן להיפטר מהם מבלי לבצע הדברה מקצועית. בניגוד לחרקים שמגיעים אליכם הביתה כדי לאכול מהאוכל שאתם אוכלים, פשפשי המיטה ניזונים מכם, כלומר לא מהעור שלכם, אלא מהדם. פשפשי המיטה הם מוצצי דם, ולכן כל עוד יש אנשים בבית, אין להם מה לחפש במקום אחר. אז איך פשפשים מגיעים לבית? בדרך פשוטה מאוד, הם נצמדים לתיק או לבגדים שלכם לאחר שהתארחתם במקום מסוים, והנה הם מצאו להם מקום אירוח חדש ולצמיתות.

 

איך פשפש המיטה הגיע לבית שלכם?
איך להתמודד עם מכת פשפשים בבית או בעסק?
ייעוץ בחינם דרך הווצאפ עם מדביר – לחצו כאן
הגעה מהירה לניטור פשפש המיטה
שירות בפריסה ארצית רחבה

לפרטים נוספים חייגו לטלפון:
055-970-3834

איך פשפשים מגיעים לבית

הסיבות הנפוצות להגעת פשפשים דווקא אליכם

√ אירוח במלונות שאין בהם שגרת ניקיון איכותית – מלונות זולים, מלונות לפי שעה, דירות אירוח וצימרים זולים מאוד לוקים לפעמים בנושא הניקיון. במקומות כאלו לעיתים קיימת מכת פשפשים שאתם כמבקרים לא יודעים שהיא קיימת. התשובה הטובה ביותר לשאלה איך פשפשים מגיעים אליכם הביתה היא כאשר התארחתם במקום שאין בו שגרת ניקיון קבועה ואיכותית, יש בו מכת של פשפשי המיטה על המיטה שאתם ישנתם עליה והפשפשים באו איתכם דרך הבגדים, התיק או המזוודה שלכם.

√ שינה בדירה שאינכם מכירים – שינה במקומות שאינם מוכרים לכם, שאינכם יודעים מי האדם שישן בהם או מנקה אותם עשויה לגרום לכך שאם יש שם מכת פשפשי מיטה, הם יחזרו יחד איתכם הביתה. במיוחד אם הבאתם איתכם מצעים מהבית והחזרתם אותם לאחר מכן.

√ החזרת כביסה מטיול בחו"ל מבלי לכבס את הכביסה באופן מיידי – טיול בחו"ל כולל שינה במלונות ולפעמים גם במלונות אירוח ללילה. לפעמים אף מדובר במקומות שבהם ההיגיינה לוקה בחסר כמו בטיולים במזרח. בטיול כזה, אם נצמדו לתיק שלכם או הבגדים פשפשי מיטה וחזרתם איתם הביתה ולא כיבסתם מיד את התיק והבגדים ב-60 מעלות, סביר שהפשפשים לא ייעלמו מעצמם וימשיכו איתכם היישר אל חדר המיטות.

 

איך אדע שפשפש המיטה נמצא אצלי בבית?

אז איך פשפש המיטה מגיע לבית שלכם? דרך בדים שנמצאים עליכם ומשם הוא עובר יחד איתכם לחדר המיטות. פשפש המיטה אוהב בדים, מזרונים, שקעים ומשקופים. בכל אלו הוא נמצא, מטיל ביצים וגדל עד שהופך לפשפש בוגר. צבעו חום וככל שמוצץ יותר את דמכם, הוא הופך לאדום. על המיטה יכול להיות שתראו ביצים קטנות לבנות, את הפשפשים עצמם או כתמי דם על המזרון. כמו כן, מכיוון שהפשפש מוצץ בכל לילה את דמכם, אתם תבחינו בעקיצות קטנות על הגוף באזור הגפיים ואפילו באזור הפנים. עקיצות של פשפשים מגרדות מאוד וכל עוד לא מבצעים הדברה יסודית, הפשפש ימשיך למצוץ את דמכם.

 

איך נפטרים מפשפש המיטה?

פשפש המיטה לא יעזוב אתכם עד שלא תבצעו הדברה מקצועית. אצלנו בסטופ פשפש ישמחו לעזור לכם במשימה. לאחר שאתם יודעים איך מגיעים פשפשי המיטה אליכם הביתה, כעת יש להבין איך מתבצעת הדברה כזו. אז בניגוד למזיקים אחרים שבהם מבצעים ריסוס או הדברה בעזרת פיתיונות, הדברה של פשפש המיטה קצת שונה וכוללת מספר שלבים ומשימות חשובות שאתם תבצעו יחד עם המדביר.

תחילה, יש להוציא מהחדר חפצים ובגדים ולכבס אותם במכונת כביסה על 60 מעלות לפחות. חפצים שאינם יכולים להתכבס יש להוציא לשמש. לאחר מכן, יש לנקות באופן יסודי את החדר בעזרת שואב אבק חזק. המדביר אף הוא ישאב את המזרון בעזרת שואב קיטור. יש לזרוק חפצים עם חורים שלא ניתן לשטוף אותם וכמובן, לאחר כל טיול או שינה במקום שאינו הבית שלכם, בצעו מיידית כביסה של 60 מעלות חום.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים