להזמנה מיידית

איך למנוע פשפשים?

צרו איתנו קשר

איך למנוע פשפשים בבית ובעסק?

קמתם בבוקר עם עקיצות מגרדות בכל מיני אזורים בגוף, בהתחלה חשבתם שמדובר ביתושים, אך שמתם לב כי לאחר מספר ימים העקיצה עדיין לא עברה ויותר מכך, נוספו לכם עקיצות? זה הזמן לחשוד כי יש אצלכם מכת פשפשים בחדר. אז איך יודעים אם מדובר בפשפשים? ויותר מכך איך למנוע פשפשים בבית שלכם? אלו שאלות חשובות מאוד כי קשה מאוד להיפטר מפשפשי המיטה לבד, יש להזמין מדביר שיודע לזהות אותם, מכיר אותם היטב ויודע איך להיפטר מהם אחת ולתמיד.

 

איך למנוע מפשפשים להגיע אליכם?
לייעוץ עם מדביר פשפשים בווצאפ לחצו כאן
הגעה בהתראה קצרה לבדיקת פשפש המיטה
שירות בפריסה ארצית רחבה

לפרטים נוספים בנושא חייגו לטלפון:
055-970-3834

איך למנוע פשפשים

נעים להכיר, פשפש המיטה!

פשפש המיטה הוא יצור קטן שניזון מדם של בני אדם, לכן, לכל מקום שאנו נמצאים בו, הפשפשים עלולים להגיע. הם אוהבים מאוד את המיטות שלכם שמאפשרות להם להסתתר ביום ולצאת ישירות אל גופכם בלילה ולמצוץ דם. עקיצות של פשפשים כואבות ומגרדות, והחדשות הרעות הן שפשפש המיטה לא יפסיק להגיע אליכם מידי לילה אלא אם כן תטפלו בבעיה בעזרת מדביר מוסמך. הם מגיעים אליכם הביתה ממקומות ששהיתם בהם והיו בהם פשפשים. בזמן זה הם נצמדו לבגדים שלכם או לתיק, וכך בעצם חדרו ישירות לבית שלכם. הרבה אנשים רוצים לדעת איך מונעים פשפשים בבית? והתשובה לכך כוללת מספר פעולות חשובות שיש לבצע כאשר חוזרים ממקום אחר ששהיתם בו או ישנתם בו.

 

מספר פעולות למניעת פשפשי מיטה בבית שלכם

לפני חזרה הביתה יש לשים לב האם יש על הבגדים שלכם, המצעים שלקחתם איתכם ועל התיק שלכם יצורים קטנים חומים, נקודות לבנות זעירות מאוד שהם למעשה ביצי פשפשים וכתמי דם קטנטנים. במידה וזיהיתם משהו כזה, יש לזרוק את הפריט ולא להכניס אותו הביתה.

כאשר הגעתם הביתה, לפני שאתם נכנסים להתקלח, הכניסו את הכביסה שלכם למכונת הכביסה באופן מיידי וכבסו בחום של 60 מעלות. בחום כזה הפשפשים לא שורדים ומתים. אלו שתי הדרכים שעונות על השאלה איך למנוע פשפש המיטה מכניסה לבית שלכם.

 

מה עושים כאשר הפשפש נכנס אליכם הביתה והתרבה?

אם בטעות מספר פשפשים הצליחו לחמוק ולחדור אליכם הביתה, הדרך איך מונעים פשפשי המיטה לא צלחה במקרה זה, אך אל דאגה, יש דרכים יעילות להיפטר מהם. זה הזמן להזמין הדברת פשפשים מקצועית. לפני שיגיע אליכם המדביר, הוא ידריך אתכם ויסביר איך לבצע ניקיון ראשוני לחדר לפני ההדברה. כשמדובר בפשפשים יש לבצע ניקיון יסודי הכולל כיבוס של כל הבגדים, המצעים, הווילונות וכל סוגי הבדים שקיימים באותו החדר. לאחר מכן, יש לבצע שאיבה של הקירות, החלונות, השקעים והמשקופים. בסוף התהליך יגיע המדביר המקצועי.

סרטון שמדגים מה קורה אם לא מצבעים הדברת פשפש המיטה בזמן

 

מה תפקידו של המדביר לאחר הניקיון היסודי?

אם אתם רוצים לדעת איך למנוע מפשפשים להיכנס לבית ויותר מכך, אתם רוצים להיפטר מהם אחת ולתמיד, עליכם להבין כי הפשפשים והביצים שלהם מתים בחום גבוה. מדביר מקצועי יגיע אליכם עם מכשיר שאיבה חזק. הוא ישאב את כל האזורים בחדר, כולל האזורים שאתם שאבתם. לאחר מכן, הוא יבצע הדברה בעזרת קיטור. לקיטור מעלות חום גבוהות מאוד המוודאות כי אף פשפש המיטה ואף ביצה לא יוותרו חיים. זו הדרך היחידה והיעילה ביותר במניעת הפשפשים מהתרבות בבית שלכם.

 

עסקים – מקום נוסף שפשפשים מאוד אוהבים

פשפשים אוהבים מאוד בתים, על כך כבר דיברנו, אך הם יותר אוהבים עסקים והרבה יותר קל להם להגיע לשם. את החנויות השונות פוקדים בכל יום המון אנשים, הם מגיעים מהבתים שלהם, שחלקם נגועים בפשפשים וכך למעשה הם מעבירים את מכת הפשפשים מהבית אליכם לעסק. אם יש לכם ספות ישיבה, הפשפש הזעיר ישמח להתביית עליהן ולחכות לאדם שישב עליהן והוא יוכל להיצמד אליו.

 

איך למנוע מפשפשים להיכנס לעסק שלכם?

איך מונעים מפשפש המיטה להיכנס לעסק שלכם? אז דיי ברור שאין לכם איך לבדוק כל לקוח ולקוח האם יש עליו פשפשים ובטח שלא להגביל את הכניסה של הלקוחות שלכם על פי זה, אך אתם בהחלט יכולים לנסות למנוע על ידי הרגלי ניקיון טובים בעסק, הכוללים שאיבה איכותית מידי שבוע ובדיקה שבועית של הספות, משקופי הדלתות והשקעים. כמו כן, אחת לכמה זמן מומלץ להזמין מדביר מחברת סטופ פשפש ולדאוג לבדיקה, שאיבה ושימוש בקיטור בעת הצורך. ברגע שתבצעו את הפעולות הללו, תמנעו מפשפשים להיכנס אליכם לבית העסק בטווח הקצר והארוך.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים