להזמנה מיידית

איך יודעים אם יש פשפשים במיטה

צרו איתנו קשר

איך בודקים פשפש המיטה – ניטור וגילוי באופן מקצועי

איך מזהים את סימנים של פשפשי מיטה בבית ואיך בודקים פשפש המיטה? המשיכו לקרוא וגלו את כל מה שאתם צריכים לדעת!

אם יש אצלכם מתקפה של פשפשי מיטה, מוטב למצוא אותם מוקדם ככל האפשר, לפני שהם מתחילים להתפשט לחדרים אחרים. הסיבה לכך היא שטיפול בנגיעות קלה יהיה הרבה יותר זול ונוח מאשר הדברה בכל רחבי הבית. עם זאת, קשה מאוד לגלות את הפשפשים כשהם קיימים בכמות קטנה, וייתכן שתטעו לחשוב שחרקים אחרים, כמו פרעושים או כיני יונים למשל, הם פשפשי מיטה. לכן הסימן הראשון שלכם בתהליך ניטור פשפשים הוא עקיצות על גבי העור, שמזכירות פריחה, אך זה לא הסימן היחידי. חושדים שיש לכם פשפשי מיטה בבית ומחפשים מישהו שידביר אותם ביעילות? אנחנו בחברת סטופ פשפש נגיע אליכם עוד היום כדי לבצע בדיקה מקיפה והדברה במידת הצורך. הרימו אלינו טלפון ואנחנו כבר נהיה בדרך אליכם.

 

איך לבדוק פשפשים במזרון

 

איך בודקים אם יש בבית את פשפש המיטה?

אם נעקצתם על ידי פשפשי מיטה ואתם מעוניינים לחפש סימנים ברורים יותר להימצאותם, מומלץ שתעשו זאת בזמן שתנקו את הבית, ובעיקר כשתחליפו את המצעים של המיטה.

  1. חפשו כתמים בצבע אדמדם או חלודה על הסדינים והמזרן – אלו הם פשפשים שניזונו מכם ושמחצתם בזמן השינה.
  2. במהלך ניטור פשפש המיטה ייתכן שתראו נקודות שחורות על גבי המזרן – זוהי הצואה של הפשפשים, והיא עלולה להכתים את המצעים או את המזרן.
  3. חפשו גם נקודות לבנבנות או צהובות בגודל של כ-1 מ"מ – אלו הם הביצים ונשלי העור של הנימפות.
  4. אם ראיתם חרקים חיים שזזים על המזרן וצורתם שטוחה ואליפטית, למעשה מצאתם את פשפשי המיטה שעוקצים אתכם בלילה.

 

סרטון ניטור פשפשים בסלון

איך לבדוק פשפשי מיטה במקומות שבהם הם מתחבאים

בין אם מצאתם סימנים לפשפשים על המזרן והמיטה שלכם ובין אם לא, מומלץ לחפש פשפשים בבית גם במקומות המסתור הנפוצים שלהם. סביר להניח ששם תמצאו את הפשפשים החיים, מכיוון שהם נוטים להסתתר במהלך היום והם יוצאים לאכול רק בלילה. פרט למזרן ולבסיס המיטה, בדיקת פשפשים צריכה להיעשות גם באזורים הבאים:

  1. חריצים, הברגות ונקודות חיבור של חלקי כיסאות, ארונות, שידות וספות
  2. בין כריות של ספות
  3. בין כפלים של וילונות
  4. בתוך שקעים חשמליים
  5. מאחורי טפטים מתקלפים שעל הקיר
  6. מאחורי תמונות שתלויות על הקיר
  7. בפינות ההשקה של הקירות והגג

מאחר שהעובי של הפשפשים הוא כעובי של כרטיס אשראי, הם יכולים להידחק לתוך כל חריץ ופינה. לכן לכו על פי הכלל הבא: אם יש חריץ בקיר או ברהיט שדרכו יכול לעבור כרטיס אשראי, סביר להניח שיימצאו שם פשפשים במידה והבית נגוע.

 

סימנים לפשפשים - כתמי דם על הכרית

 

בדיקת פשפשי מיטה בוואטסאפ לפי תמונה

מצאתם סימנים לפשפשים או את הפשפשים עצמם, אך אתם עדיין לא בטוחים בכך שאכן מדובר בפשפשי מיטה? אין בעיה – שלחו לנו תמונה בוואטסאפ לזיהוי של הסימנים שמצאתם ואנחנו נאשש או נשלול את חששותיכם.

במידה ומדובר במזיק אחר, נוכל לזהות ולהדביר גם אותו – כולל פרעושים, כיני יונים וכל מזיק אחר שעלול לעקוץ אתכם במהלך השינה. זיהוי לפי תמונה זה שירות שאנחנו מספקים לכם בחינם, ותוכלו לשלוח אלינו תמונה לזיהוי בכל יום ובכל שעה – גם בסוף השבוע וגם באמצע הלילה. אנחנו תמיד כאן לשירותכם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים