להזמנה מיידית

אבקה נגד פשפש מיטה

צרו איתנו קשר

מדבירים מסבירים על אבקה נגד פשפש מיטה

מזיקים עיקשים כמו פשפשי מיטה עלולים לתסכל אתכם מאוד, ולא משנה כמה תנסו להילחם בהם, לעולם לא תצליחו להכחיד אותם לבד. ובכל זאת, אנשים לעיתים בוחרים לנסות להשתמש בסוגים שונים של אבקה נגד פשפש מיטה כדי לחסל את הפשפשים, אך האם זה בכלל יעיל ובטוח?

המומחים של סטופ פשפש יענו לכם כבר עכשיו על כל השאלות האלה ויסבירו לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על המוצרים האלה.

 

האם כדאי להדביר פשפשים באמצעות אבקה?
שאלו מדביר פשפשים מוסמך בווצאפ – לחצו כאן
שיטות יעילות לחיסול פשפשי מיטה
חומרים שאושרו ע"י המשרד להגנת הסביבה
מגיעים לכל מקום בישראל

לייעוץ והזמנת המדביר להיום חייגו:
055-970-3834

אבקה נגד פשפש מיטה

 

מה זה אבקה לפשפשי מיטה?

המונח הזה מתאר מגוון של מוצרים שבאים בצורת אבקה ושעל פניו מיועדים לחסל או לדחות פשפשי מיטה. המטרה העיקרית שלהם היא לייבש את השלד החיצוני של הפשפש ובכך לחסל אותו, ויש כמה מוצרים שאנשים משתמשים בהם למטרה זו:

אדמה דיאטומית: החומר הגרגרי הזה מחורר את השלד החיצוני של הפשפשים, ולעיתים משולבים בו חומרי הדברה רעילים כמו פירתרין.

סיליקה ג׳ל: האבקה הג׳לית הזו סופגת את השכבה השעוותית של השלד החיצוני של הפשפש, וכך גורמת לו להתייבש.

אבקת פרעושים: לא מיועדת לחיסול פשפשי מיטה, אולם אנשים מתבלבלים לרוב בין פרעושים ופשפשים, ולכן רוכשים אותה למטרה זו.

 

האם פשפשי מיטה רגישים לאבקה?

הפשפשים אכן עשויים להיות רגישים לאבקות הנכונות שמיועדות נגדם, כשביכולתן לפגוע בהם פיזית ולחסל אותם במגע. עם זאת, רמת ההצלחה של האבקות האלה תלויה בעיקר בכך שהפשפשים אכן יבואו איתה במגע, וזה דורש פיזור בנקודות אסטרטגיות ובאופן קבוע למשך תקופה ארוכה כדי לראות השפעה כלשהי על כמות הפשפשים שבחדר הנגוע. יש לציין כי אבקות שמכילות חומרי הדברה לא יהיו יעילות יותר, מכיוון שהפשפשים פיתחו לאורך השנים עמידות לכימיקלים שבהם משתמשים להדברת מזיקים.

 

האם מותר להשתמש בחומרי הדברה אבקתיים על המיטה?

התשובה היא חד משמעית לא! אבקות נגד פשפשי מיטה מיועדות אך ורק לשימוש באזורים שבהם אתם לא יכולים לבוא איתן במגע, למשל בחריצים שבקירות או לכל היותר סביב המיטה, ויש הרבה סיבות שבגללן לא כדאי ואף אסור להשתמש בהם על המיטה עצמה, במזרן או על המצעים:

סכנה בריאותית: אבקות שכאלה, ובפרט אבקות שמכילות חומרי הדברה, עלולות לפגוע בבריאותכם אם יבואו במגע עם העור או אם תשאפו אותן.

יעילות נמוכה: האבקות האלה כאמור מיועדות לשימוש באזורי המסתור של הפשפשים. פיזורן על המיטה, שנחשבת לשטח פתוח יחסית עבור הפשפשים, לא יסייע לכסות לעולם את כל השטח באופן יעיל.

שאריות אבקתיות: גם אם תנקו את המיטה לחלוטין מפני האבקה, עדיין יהיו שאריות קטנטנות שלה על המצעים שלכם, וזה עדיין עלול להוות סכנה בריאותית עבורכם.

 

האם מדבירים משתמשים באבקה נגד פשפש מיטה?

אף מדביר שעובד בצורה אחראית לא משתמש באבקה לפשפשים, זאת מכל הסיבות שציינו, וגם מכיוון שיש שיטות יעילות ובטוחות הרבה יותר לחיסול פשפשים, כמו למשל:

1. הדברה בקיטור: אדים רותחים הם כל מה שצריך כדי להרוג את הפשפשים שבספה, במיטה ובכל מקום מסתור שבו הם מתרבים, והקיטור לא מסכן אתכם במגע עם חומרים מסוכנים בשום צורה. האדים חודרים לתוך עומקי בד הסדין והמזרן ולחריצים בכל עומק, ומחסלים ביעילות פשפשים בוגרים, נימפות וביצים.

2. מווסתי גדילה: מדבירים משתמשים לרוב גם בחומרים שמטרתם למנוע מהפשפשים הצעירים את היכולת להתפתח לגיל שבו הם יכולים להתרבות, משמע אפילו אם נותרו כמה פשפשים בביצים נסתרות שלא באו במגע עם האדים, הם לעולם לא יוכלו לגדול ולהביא לעולם פשפשים נוספים. זאת ועוד, בדרגות הצעירות הפשפשים אינם עוקצים, על כן כבר אחרי טיפול אחד בקיטור תוכלו לישון במיטה ללא כל חשש מפני עקיצות פשפשים.

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים